Archief - iPhone 3G - 8Gb Edition [New]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hass

Legacy Member
iPhone 3G - 8 Gb Edition [New]

Status
- iPhone: Nieuw! iPhone werd omgeruild in een splinternieuwe na binnenbrengen.
- Accessoires zijn gebruikt (earphones licht beschadigd).
- Compleet met originele doos, lader, boekje, pinnetje, etc. iPhone zit in een apart ongeopend doosje.
- Geen foto's mogelijk (camera uitgeleend), plus I guess, we all know how it looks, huh :)

Technical Specifications
Apple - iPhone - Technical Specifications

Factuur
- Aanwezigheid van factuur
- Garantie geldig tot (in rekening van 2 jaar garantie): 8 December 2010

Afhaling/Levering
- Mogelijkheid om in Antwerpen of Brussel af te spreken of af te halen. Levering eventueel bespreekbaar (tussen Antwerpen - Brussel). Bij voorkeur geen verzending.

Prijs en duur van verkoop
- Minimumprijs: € 350
- Geen ruil
- Duur van verkoop: ca. 7 dagen (weet niet wat best geschikt is, aangezien ik niet zo actief ben op dit forum)

U bent welkom om te bieden. Met vriendelijke groeten

ThE BuGGeR

Legacy Member
hey,
ik zie dat je niet wilt ruilen maar k ga toch eens proberen...
ruilen tegen:
ps3 60GB (speelt dus ook als enige ps2 games)
2 controllers (sixaxis)
17 games
1 blu-ray film (casino royal)?

n00b200

Legacy Member
beste

Dus het is een belgische toestel?

Ik wil dit weekend wel eens komen piepen voor 300 euro.

Edit: Laat me iets weten op men e-mail vermits ik hier niet vee zit: [email protected]

Bedankt!

mvg Simon

hass

Legacy Member
Het is idd een Belgisch toestel, maw van Mobistar. Bod is te laag (zie minimumprijs).

n00b200

Legacy Member
hass zei:
Het is idd een Belgisch toestel, maw van Mobistar. Bod is te laag (zie minimumprijs).

Beste

Ik wil eventueel wel tot 350 gaan als ik hem dit weekend in de buurt van antwerpen kan komen testen.

mvg Simon

(zelf van wommelgem)

hass

Legacy Member
Just for the record, deze iPhone is nieuw (ongebroken 'seal').
Bod staat genoteerd. De verkoop sluit wel pas op zondag of eventueel een dag vroeger als niemand anders interesse toont; dus kunnen we pas nadien afspreken.

n00b200

Legacy Member
hass zei:
Just for the record, deze iPhone is nieuw (ongebroken 'seal').
Bod staat genoteerd. De verkoop sluit wel pas op zondag of eventueel een dag vroeger als niemand anders interesse toont; dus kunnen we pas nadien afspreken.

Mja srry heb net een betere aanbieding gekregen van iemand uit de familie.

Toch alvast bedankt voor de snelle reacties! En veel succes met de verkoop verder :)

mvg Simon

techniekerke

Legacy Member
ik geef je 350€.
vandaag nog opgehaald regio Antwerpen.
pm mij.

hass

Legacy Member
Ik veronderstel dat SithCloud niet meer tegenbiedt. De verkoop gaat dus naar Mr. techniekerke :)

Congratz en ik pm je verder.

exo

Legacy Member
@hass
Ik denk niet dat er hier iets onregelmatigs gebeurd, maar ik raad je toch aan in de toekomst wat langer te wachten. Tenzij het een spoedverkoop betreft wat hier wel niet vermeld werd. Maar Sithcloud plaatst zijn bod om 10.58H en techniekerke om 15.53H, om 17.29H accepteer je dat bod, mogelijk was Sithcloud niet thuis en kan hij pas vanavond deze topic opnieuw checken en heeft de arme stakker niet eens de kans gekregen om een tegenbod te plaatsen.

hass

Legacy Member
Bedankt, ik was idd aan het twijfelen .. De enige reden was zodat techniekerke het toestel vandaag nog kon hebben en omdat de verkoop gepland was vandaag te sluiten.
Anderzijds, de verkoop is voorlopig nog niet vlotjes afgehandeld ..

techniekerke

Legacy Member
bij deze meld ik dat de verkoop niet doorgaat zoals gepland.
ik was op de plaats van afspraak en de verkoper is niet komen opdagen, spijts mijn 15 minuten extra lange wachttijd.

hass

Legacy Member
Are you kidding me? Ik kom helemaal van Brussel naar daar gereden. Ik heb u onderweg verwittigd dat ik wat later ging aankomen omdat ik die buurt daar niet goed ken. Ik was 5-7 min verwijderd, en je vertrekt zomaar... Nu ik kan volledig begrijpen dat je op tijd wil zijn voor uw werk. Echter, ten eerste, afspreken op een marge van 15 minuten is ver van de beste setting. Ten tweede, 5 minuten later op 't werk aankomen vind ik persoonlijk minder erg dan iemand te laten komen van zover, om dan zomaar te vertrekken.

Ik snap niet wat uw doel is om dit ineens te posten nadat je communiceert om weder af te spreken. Als je doelt op mijn zeggen dat 'Anderzijds, de verkoop is voorlopig nog niet vlotjes afgehandeld ..', kan ik zeggen dat dit bedoelt is in context om te verklaren waarom ik SithCloud niet meer tijd had gegeven. Anyway, ik heb u een alternatief aangeboden. En laatst, ik zou het verkiezen moest je mij niet in het negatieve daglicht zetten.

Groet

techniekerke

Legacy Member
het gaat hier niet over al dan niet negatief daglicht te stellen.

u moet weten, ik werk als ambulancier op de spoed, dus kom niet aandraven dat ik 5' later op mijn werk kan verschijnen.

simpel, deal gaat niet door, er zullen wel andere kandidaat kopers opdagen.

tinbie

Legacy Member
hass kan bij deze aan techniekerke een neg. iTrader schenken.
5' wachten is heus niet veel, hij zegt zelf dat hij die lange afstand al heeft overbrugt waarvoor chapeau!

Bij mij zou je het niet zo simpel hebben hoor techniekerke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan