Cedric
Legacy Member
mXXX zei:waarom denk je dit?
heb gisteren deze nog gekocht
https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/iphone-2g-16gb-zeer-goede-staat.670614
lol, you just made my day
Cirja zei:Hoelang gaat de batterij nog mee ?
zeer lang nog. Ik gebruik hem nu al 3 dagen en batterij zit nog altijd op 1/4de
uiteraard niet met 10 uur wifi enzo he, normaal gebruik

