Archief - Iphone 2g 8 gb in goede staat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cedric

Legacy Member
Iphone 2G 8gb in zeer goede staat. Is ongeveer 1.5j oud en is van een meisje

nooit gevallen of mishandeld. Enkel wat gebruikelijke krassen op de achterkant (zie foto)
Iphone


minimum en meeneem: €200

Cedric

Legacy Member
Ja dat kan, al is Lint (tegen kontich zeker) toch wel redelijk ver

mXXX

Legacy Member
200 .. onder voorbehoud (alles werkt toch perfect é? enkel die krassen zijn er? nooit gevallen? etc)
opsturen ook mogelijk? anders kom ik die wel halen
of kan je die brengen? of ergens in het midden afspreken?
doos, oortjes en andere accecoires erbij?

Cedric

Legacy Member
alles werkt uiteraard perfect en dit zijn idd de enige krassen en zoals in de beginpost vermeld nooit gevallen :)

accesoires:
oortjes + usb kabel + lader

Ik weet niet wat je verwacht van me met een bod onder voorbehoud wanneer de minimumprijs gelijk is aan de meeneemprijs. Staat dus voorlopig nog open voor iedereen

toch bedankt voor je intresse.

hey69: vaste prijs. Sorry

mXXX

Legacy Member
noteer maar al want heb echt interesse... enkel het vervoer nog...
tot waar kan je komen?
en doos en boekje?

Sonina

Legacy Member
Als hij moet noteren is hij verkocht want minimum is meeneemprijs right? Dan zoek ik wel een ander toestel :)

Cedric

Legacy Member
accesoires zijn vermeld dus zonder doos en boekje en docking.

Hoe bedoel je tot waar kan je komen? Ik ga niet ergens tegemoed komen hoor, alleen maar problemen mee gehad in het verleden. Ofwel post (3-6 euro), ofwel aan huis geleverd mits vergoeding diesel + tijd en niet overdreven ver

mXXX. Even ter verduidelijking. Als ik noteer is het onmiddelijk verkocht aan jou (meeneemprijs). Wat ook wilt zeggen dat je moet kopen.

gille

Legacy Member
Interesse in ruil met X360 + games (afspreken in Gent)? Laat me iets weten via PM

Sonina

Legacy Member
Hoe zit dat nu met die verkoop? Want mXXX had toch meeneemprijs geboden of niet? Kheb ier anders ook wel een xbox staan, blijkbaar heb je daar ook interesse in.. Maar ik ben aan't wachten tot mXXX reageert.

Cedric

Legacy Member
mXXX heeft nog de voorkeur om de meeneemprijs te bieden tot 18:00 (dit vanwege de onduidelijkheid). Vanaf dan staat het toestel weer te koop/ruil

je mag wel je aanbod voorleggen

mXXX

Legacy Member
p!mp zei:
mXXX heeft nog de voorkeur om de meeneemprijs te bieden tot 18:00 (dit vanwege de onduidelijkheid). Vanaf dan staat het toestel weer te koop/ruil

je mag wel je aanbod voorleggen

laat het dan maar... heb al 2x gevraagd om te noteren nog altijd nix, heb nu al een ander gekocht. mss da mijn vriend nog interesse eheft klaat je iets weten ;)
toch bedankt :)

Cedric

Legacy Member
mXXX zei:
laat het dan maar... heb al 2x gevraagd om te noteren nog altijd nix, heb nu al een ander gekocht. mss da mijn vriend nog interesse eheft klaat je iets weten ;)
toch bedankt :)

Had ik wel gedacht ;)

noteren = kopen
je had hem zowiezo nooit gekocht. Uw vriend hoeft ook geen moeite te doen hoor :lol:

Terug te koop

Gurdt

Legacy Member
hebt ge nie meer foto's ofzo? andere hoeken enz, want op die ene foto zie ik eigenlijk wel wat meer dan de gebruikelijke blutsen en krassen

Cedric

Legacy Member
lol nee hoor. Is gewoon met een 8mp camera in het licht getrokken om alle details te zien, beter dan deze vind je ze niet bij normaal gebruik :)

op de foto is de Iphone ook 5 keer groter dan in't echt hé

en er staan zelf geen blutsen op...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan