Archief - Iphone 2G 16GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

septentrio

Legacy Member
De Iphone heeft softwareversie 3.0, en is jailbroken. Hij komt met originele oortjes, originele usbkabel, autolader, en een Witte Akai 1037w (die kan dienen als lader en speaker, meer info: http://www.pixmania.be/be/nl/582988/art/akai/radiowekker-ip-1037-zwart.html). Er hangt al sinds de eerste dag een kwalitatieve screenprotector op het scherm.

Technisch: in perfecte staat, MAAR sinds kort lukt het niet meer om met een wifi-netwerk te connecteren. Dit schijnt softwarematig te zijn, en héél eenvoudig op te lossen. Ik heb er echter geen tijd voor.

Optisch: nieuwstaat scherm door schermbeschermer vanaf dag 1, voor de rest een 5tal zéér lichte krasjes op de body. Ziet er nog altijd extreem goed uit.

Afhandeling kan in Leuven, Nieuwpoort of Halle.

Doe een deftig bod.

Iphone.jpg

Iphone2.jpg

the meister

Legacy Member
om op hang te brengen.
120€

mocht dit veel te weinig zijn, gelieve te negeren
en richtprijs vermelden

mmphs

Legacy Member
Is die Akai 1037w afzonderlijk te koop en kun je daar ook batterijen op aansluiten of werkt die enkel op netspanning?

septentrio

Legacy Member
In eerste instantie verkoop ik de Akai niet apart, het is namelijk de primaire netsnoer-lader van de iPhone.

De iPhone staat nu trouwens ook op kapaza en 2dehands.

Roeldm

Legacy Member
€125

niet werkende wifi is denk ik eerder hardwarematig (antenne) vandaar mijn iets lager bod. (geen garantie en al iets oudere leeftijd van de iphone)

septentrio

Legacy Member
Ik heb een bod van 150 op kapaza, en één van 200 op 2dehands. Ik wacht wel nog op bevestigingen via mail van beide bieders.

Voorlopig noteer is dus de 125 euro van Roeldm.

septentrio

Legacy Member
Bod van 150 euro via kapaza is bevestigd.

Meeneemprijs voor het volledige pakket = 165 euro!

Meeneemprijs zonder de Akai 1037w = 150 euro!

septentrio

Legacy Member
De batterij is nog in orde hoor. Ik stuur je pm voor afhandeling.

Roeldm

Legacy Member
tof... plotse meeneemprijs en de boel is weg

jammer maar te laat zeker...

junkyjump

Legacy Member
Wat betreft wifi..ga bij instellingen---> algemeen en dan helemaal onderaan stel opnieuw in, klik daarna op herstel netwerkinstellingen en het kan zijn dat je wifi probleem dan opgelost is

septentrio

Legacy Member
Sorry gasten, ik heb misschien inderdaad wat te snel gehandeld... Mocht de deal met skylimit om één of andere reden afspringen, dan komt hij hier opnieuw te koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan