septentrio
Legacy Member
De Iphone heeft softwareversie 3.0, en is jailbroken. Hij komt met originele oortjes, originele usbkabel, autolader, en een Witte Akai 1037w (die kan dienen als lader en speaker, meer info: http://www.pixmania.be/be/nl/582988/art/akai/radiowekker-ip-1037-zwart.html). Er hangt al sinds de eerste dag een kwalitatieve screenprotector op het scherm.
Technisch: in perfecte staat, MAAR sinds kort lukt het niet meer om met een wifi-netwerk te connecteren. Dit schijnt softwarematig te zijn, en héél eenvoudig op te lossen. Ik heb er echter geen tijd voor.
Optisch: nieuwstaat scherm door schermbeschermer vanaf dag 1, voor de rest een 5tal zéér lichte krasjes op de body. Ziet er nog altijd extreem goed uit.
Afhandeling kan in Leuven, Nieuwpoort of Halle.
Doe een deftig bod.
Technisch: in perfecte staat, MAAR sinds kort lukt het niet meer om met een wifi-netwerk te connecteren. Dit schijnt softwarematig te zijn, en héél eenvoudig op te lossen. Ik heb er echter geen tijd voor.
Optisch: nieuwstaat scherm door schermbeschermer vanaf dag 1, voor de rest een 5tal zéér lichte krasjes op de body. Ziet er nog altijd extreem goed uit.
Afhandeling kan in Leuven, Nieuwpoort of Halle.
Doe een deftig bod.
