sarnath
Legacy Member
Ik verkoop deze pda/smartphone, let op staat in t engels (is wrs aan te passen).
geen garantie meer (geen factuur meer)
voor de rest alles in orde, had er graag nog 315 voor gehad, nog vragen, stel ze gerust...
fotos :
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_1.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_2.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_3.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_4.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_5.JPG
geen garantie meer (geen factuur meer)
voor de rest alles in orde, had er graag nog 315 voor gehad, nog vragen, stel ze gerust...
fotos :
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_1.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_2.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_3.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_4.JPG
http://www.carspotting.be/verkoop/htc_tytn_5.JPG

)