Archief - HTC Tytn

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sarnath

Legacy Member

Cypher

Legacy Member
ik heb wel wat vragen aangezien ik wel geïnteresseerd ben:

- aankoopdatum?
- gebruikschade?
- bluetooth ondersteuning?
- is alles nog aanwezig?
- tijdsduur batterij?

mvg

sarnath

Legacy Member
Cypherke zei:
ik heb wel wat vragen aangezien ik wel geïnteresseerd ben:

- aankoopdatum?
- gebruikschade?
- bluetooth ondersteuning?
- is alles nog aanwezig?
- tijdsduur batterij?

mvg

aankoopdatum geen idee van aangezien factuur ook niet meer beschikbaar is.
bluetooth ondersteuning
normale gebruikssporen aan zijkanten voorkant
batterij gaat nog mee zoals normaal, ligt er heel sterk aan hoe je hem gebruikt natuurlijk, zijn een hele boel opties voorzien voor energiebesparing en dergelijke...
alles is erbij behalve windows licentie, ga ik straks even naar zoeken, houdt u op de hoogte hiervan :)

Cypher

Legacy Member
Dus het is ook niet jouw aankoop geweest?
Reden van verkoop?

(sorry voor al de vragen, maar het moet ;))

sarnath

Legacy Member
Cypherke zei:
Dus het is ook niet jouw aankoop geweest?
Reden van verkoop?

(sorry voor al de vragen, maar het moet ;))

mijn vader heeft deze ooit via het werk gekregen maar gebruikt m niet echt veel. Heeft enkel agenda nodig en daar is dit toestel net wat té voor.

sarnath

Legacy Member
update : een cd van windows mobile is er dus niet, maar die heb je blijkbaar niet nodig, je kan het opnieuw laten installeren vanaf de pda.

Meeneemprijs is 330 euro.

AccuCore

Legacy Member
werkt deze een beetje behoorlijk?
problemen met syncen? vastlopers? toetsenbordje werkt 100% perfect?(geen letters die het begeven?)
het is een origineel lege versie?(dus geen die gekoppelt geweest is aan een opperator en VRIJ gemaakt is- lukt bij deze toestelen wel maar updates zijn dan uitgesloten aangezien je updates afhaalt aan de hand van serienummer)

ik heb de qtek 9100( htc Wiza ) dus ge moet niet liegen tegen mij over mankementen :p
die kommek op 5 minuten testen allemaal te weten!
interesse is groot als 2de gsm(weeral nen htc ja...na alle misserie :p )

sarnath

Legacy Member
AccuCore zei:
werkt deze een beetje behoorlijk?
problemen met syncen? vastlopers? toetsenbordje werkt 100% perfect?(geen letters die het begeven?)
het is een origineel lege versie?(dus geen die gekoppelt geweest is aan een opperator en VRIJ gemaakt is- lukt bij deze toestelen wel maar updates zijn dan uitgesloten aangezien je updates afhaalt aan de hand van serienummer)

ik heb de qtek 9100( htc Wiza ) dus ge moet niet liegen tegen mij over mankementen :p
die kommek op 5 minuten testen allemaal te weten!
interesse is groot als 2de gsm(weeral nen htc ja...na alle misserie :p )

das mss dan toch wa pech van uw kant? weet niks van mankementen, moogt t toestel gerust komen testen, heb zelf ne htc herald, waar k ook totaal geen probs mee heb...

toestel is ook nie gekoppeld volgens mij, der staat gewoon proximus op als pa zn simkaart in gsm steekt, en als ik de mijn derin steek mobistar..

WereWulf

Legacy Member
Valt dit toestel te syncen met outlook 2007?
Ik heb ook al gehoord dat de WiFi van dit toestel niet optimaal is. Raak je vlot aan internet?

sarnath

Legacy Member
WereWulf zei:
Valt dit toestel te syncen met outlook 2007?
Ik heb ook al gehoord dat de WiFi van dit toestel niet optimaal is. Raak je vlot aan internet?

sync gebeurt met de nieuwe mobile center van microsoft in vista of activesync in xp, ik heb er met mobile center geen probs mee in outlook.

wifi werkt prima, inschakelen, netwerk wordt gevonden, beveiliging ingeven en je zit erop.

AccuCore

Legacy Member
toestellen zijn trouwens niet naar het nederlands te zetten, engelse windows blijft engelse windows!
maar da mag ni echt een probleem zijn :)

echt zin om een bod te doen...ook al heb ik een gelijkwaardig toestel :p
free up en veel succes met verkoop verder

WereWulf

Legacy Member
Hoe lang laat je dit nog staan? Ik moet eerst nog zien hoeveel ik zal werken in de herfstvakantie :p

sarnath

Legacy Member
gaat wrs binne paar dagen ebay op aangezien de interesse hier niet al te denderend is...

sarnath

Legacy Member
gaat morgenavond dicht en op ebay, denk dat mijn minprijs toch echt niet hoog is, zie maar es op ebay, daar krijg ik er dan ook nog makkelijk 350 voor...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan