Archief - HTC Snap - Nieuw - 220EURO = meeneemprijs !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Htc Snap nieuw , alles nog in verpakking , gsm is 5min aangeweest om te controleren of alles OK was.

Inhoud:

Gsm zelf ( nergens een krasje want is echt nieuw )
Lader
Usb Kabel
Oortjes
Documentatie
Originele doos

Nieuwprijs momenteel : 299 excl.
Min.Prijs : 210
220euro excl. => Meeneemprijs !!




Garantie sowieso via Imei nummer ( zal nog dik 1.5jaar fabrieksgarantie zijn )

WTFMAN

Legacy Member
lol zal dan wel een hele vette opleg zijn :p Want ik kan een 2dehands S740 kopen aan 120euro van een kameraad , wat 2 generaties nieuwer is en met garantie nog :p

@Soulll lol "een opleg mss" hahaha :lol:

=> maw Geen interesse erin :p

Soulll

Legacy Member
WTFMAN zei:
lol zal dan wel een hele vette opleg zijn :p Want ik kan een 2dehands S740 kopen aan 120euro van een kameraad , wat 2 generaties nieuwer is en met garantie nog :p

@Soulll lol "een opleg mss" hahaha :lol:

=> maw Geen interesse erin :p

Njah weet ge ... :p
ge kunt proberen eh ... :D
ligt hier toch maar ongebruikt tegenwoordig ... reden waarom ik hem zou wegdoen:p
mnne huidige gsm me Android ftwwww =D:p

WTFMAN

Legacy Member
Ok maar de S710 is wel een oude gsm e :p Beetje logica gebruiken en ge had het niet voorgsteld :p

Maar goed , zal duidelijker zijn : RECENTE smartphone met fysiek toetsenbord :p


MAAR LIEVER CASH ! Heb interesse in een N97 mini , N900 en Motorola Droid...

StannY

Legacy Member
is een goed jaar oud, komt met een µsd van 1GB, oortjes (moet ik wel nog eens achter zoeken), usbkabel van HTC, adapter voor het lichtnet, origineel HTC hoesje. minimale gebruikssporen, die op het scherm zijn nagenoeg onzichtbaar tijdens gebruik en zeker en vast niet storend. foto's via pm (maar pas later...)


edit: het is een 2GB µsd-kaartje ipv 1GB..

WTFMAN

Legacy Member
Ik ga toch passen ... heb liever ene in nieuwstaat , want stoor me altijd aan krasjes ...

Niemand een cash bod?

Als ik geen goeie bod heb in x aantal dagen dan hou ik hem gwn zelf :p

Fervet opus

Legacy Member
Heb de gsm zelf, vindet echt een supertoestel. Alle functionaliteiten van een blackberry maar veel slanker van design en ziet er ook moderner uit naar mijn mening. (Positief is ook dat je geen schandalig duur BIS abo nodig hebt). Je kan hem ook gratis updaten naar windows mobile 6.5. De accuduur is tevens ook erg goed bij het toestel.

free up :)

WTFMAN

Legacy Member
KKan ze nieuw krijgen aan een stuk minder als uw minimumprijs ... toch bedankt ;)
Ge zult dus veel opleg vragen :p

Rorschach

Legacy Member
En ge kunt er Mobile Shell op draaien, neemt WM in de poep en ziet er echt gelikt uit!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan