Archief - SPOTPRIJSJE: zwarte Nokia N97 --PRIJSDALING--

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HardStyle69

Legacy Member
Bij deze bied ik mijn Nokia N97 nog maar eens aan, aangezien in het vorige topic de winnende bieder niets meer van zich laat horen en de andere persoon al voorzien was ondertussen van een toestel.
reden van verkoop: aankoop HTC HD2.
is in perfecte staat en er hangt reeds van in het begin een screenprotector op, dus er is geen enkel krasje te bespeuren, noch op het scherm, nog ergens anders, aangezien het toestel altijd in een beschermend tasje zit.

dus Toestel + alle accesoires + screenprotector erop + tasje
minimumprijs: 380 euro
meeneemprijs: 420 euro

nieuwprijs voor toestel alleen op dit moment: 579

prijzen zijn exclusief verzending, maar afhalen heeft de voorkeur.

HardStyle69

Legacy Member
d-machine zei:
geen zin in ruil met lg ks20?

als je de beginpost had gelezen, had je gezien dat ik reeds een HTC HD2 heb en dus geen interesse heb in ruil met een ander toestel. dus bij deze, neen sorry.

gravehunter

Legacy Member
Indien u deze zou weg doen voor 325(afgehaald) zou ik een bod willen plaatsen.
Onder voorbehoud dat we deze voor de aankoop even mogen uittesten, deze is namelijk niet voor mezelf bedoeld maar voor men broer ;p

HardStyle69

Legacy Member
gravehunter zei:
Indien u deze zou weg doen voor 325(afgehaald) zou ik een bod willen plaatsen.
Onder voorbehoud dat we deze voor de aankoop even mogen uittesten, deze is namelijk niet voor mezelf bedoeld maar voor men broer ;p

ik zal er nog eens over nadenken en u iets laten weten! ;-)
uittesten bij afhaling is dan natuurlijk ook geen probleem.

HardStyle69

Legacy Member
bij deze dus meedelen dat toestel wordt verkocht aan gravehunter.
hij komt er deze avond reeds om.
langer laten open staan heeft geen zin, aangezien hij al bijna 2 maand op het forum staat en er dus genoeg tijd was.

gravehunter

Legacy Member
Ben er daarnet omgeweest, het toestel zelf is in perfecte staat, enkel toen ik thuiskwam en probeerde te bellen met men sim kaart(van proximus) weigerde deze en gaf als boodschap dat deze geblokkeerd met het IMEI nummer van de N97, ik zal morgen langs een proximus verdeelpunt langsgaan om de procedure van deblokkatie in gang te zetten.
Ik zal u op de hoogte houden.
Mvg,
Grave

HardStyle69

Legacy Member
gravehunter zei:
Ben er daarnet omgeweest, het toestel zelf is in perfecte staat, enkel toen ik thuiskwam en probeerde te bellen met men sim kaart(van proximus) weigerde deze en gaf als boodschap dat deze geblokkeerd met het IMEI nummer van de N97, ik zal morgen langs een proximus verdeelpunt langsgaan om de procedure van deblokkatie in gang te zetten.
Ik zal u op de hoogte houden.
Mvg,
Grave

ja, hou me zeker op de hoogte.
vindt het wel raar dat het hier dan met jouw sim kaart van mobile vikings erin dan geen probleem gaf end at het wel goed werkte. ik heb het toestel nu wel al anderhalve maand niet meer gebruikt, maar vind het toch wat raar dat het bij jou thuis dan plots niet meer werkt. nuja, ik hoor het morgen dan wel.

HardStyle69

Legacy Member
aangezien ik hier niets meer van gehoord heb, denk ik dat ik er mag vanuit gaan dat alles toch in orde was... dus sluiting van topic wordt aangevraagd.

@gravehunter: gelieve feedback/itrader in te vullen voor deze transactie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan