Archief - HTC Hero White

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Magic en Hero liggen beide goed in de hand maar de Hero krijgt binnekort een officiële update dusja hij zal dan nog wat beter presteren ...

Nee ben niet van plan de Nexus one te kopen , dan liever de HTC Desire , goedkoper en ongeveer evengoed :) En de droid mss over paar maanden als de prijs wa zakt :)

Blijkbaar veel interesse , ook via PM :)

Zoals ik al zei , alleen vandaag meeneem 250euro excl. !

Avenger 2.0

Legacy Member
Moet er nog eens even over nadenken, laat deze avond wel wat weten.

mythe

Legacy Member
Aangezien de thread open staat tot Woensdag blijf ik even tot woensdag afwachten.

Zou het wel mogelijk zijn u meeneem te verlagen. In Nederland kost hij slechts 300 euro.

poopcamp

Legacy Member
mythe zei:
Aangezien de thread open staat tot Woensdag blijf ik even tot woensdag afwachten.

Zou het wel mogelijk zijn u meeneem te verlagen. In Nederland kost hij slechts 300 euro.

je mag niet vergelijken met nederlandse webshops enzo
alleen belgische ;)

mythe

Legacy Member
useless_sh/t zei:
je mag niet vergelijken met nederlandse webshops enzo
alleen belgische ;)
Misschien moet je 1st de thread is doorlezen, hij heeft hem gekocht in Nederland. Indien zo, mag dat wel ;).

WTFMAN

Legacy Member
Nope meeneem is 250euro ( zal hem op 250 laten staan )

Maar ik doe 1 kleine verlaging tot 22u deze avond => 240euro excl. meeneemprijs , staat ook in vriendenkring en strx ook op andere sites te koop !

+ Hij is een dikke 3weken "oud" dus 20% van huidige nieuwprijs af is toch nie slecht ...

mythe

Legacy Member
Da's niet slecht, maar er is wel al een krasje op natuurlijk. Heb je met een nieuw toestelletje niet.
Niet dat da zoveel uitmaakt ze, maar kom.
Vanavond weet ik meer over een andere bieding. Dus dan laat ik eventueel iets weten.
Normaal was da gisteren al, maar met e-mails loopt dat niet zo vlot :p.

Koopt gij zonder BTW? Da zou 1 % verlies zijn als je aan 19 % exclusief BTW hebt gekocht in NL :p.
(Da was een mopje e ;))

WTFMAN

Legacy Member
LOL nee , ik heb hem zelf 285euro betaald , hij kostte op dat moment nog 350euro ( in BE kost hem nog steeds 350 )

Min.prijs : 230euro excl.
Meeneemprijs : 250euro excl !

mythe

Legacy Member
Even melden dat mijn bod 'niet' bevestigd wordt. Wou het voor alle zekerheid melden dat er geen misverstanden gebeuren.

Heb een HTC Magic Brown kunnen bemachtigen ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan