WTFMAN
Legacy Member
Magic en Hero liggen beide goed in de hand maar de Hero krijgt binnekort een officiële update dusja hij zal dan nog wat beter presteren ...
Nee ben niet van plan de Nexus one te kopen , dan liever de HTC Desire , goedkoper en ongeveer evengoed
En de droid mss over paar maanden als de prijs wa zakt 
Blijkbaar veel interesse , ook via PM
Zoals ik al zei , alleen vandaag meeneem 250euro excl. !
Nee ben niet van plan de Nexus one te kopen , dan liever de HTC Desire , goedkoper en ongeveer evengoed
En de droid mss over paar maanden als de prijs wa zakt 
Blijkbaar veel interesse , ook via PM

Zoals ik al zei , alleen vandaag meeneem 250euro excl. !

.
)