WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
Mag eventueel weg ... Is 1maand oud en is met factuur.
Is in zeer goeie staat , alleen vanachter 1 krasje die je nauwelijks ziet voor de rest nieuwstaat !
Is met doos en accesoires en een 2gb kaartje !
Prijs : 250euro excl. !
GEEN RUIL , wil de nokia N900 nogmaals kopen
Mag eventueel weg ... Is 1maand oud en is met factuur.
Is in zeer goeie staat , alleen vanachter 1 krasje die je nauwelijks ziet voor de rest nieuwstaat !
Is met doos en accesoires en een 2gb kaartje !
Prijs : 250euro excl. !
GEEN RUIL , wil de nokia N900 nogmaals kopen

.
( krasjes die je ziet zijn krasjes op screenprotector )