SkIpPy_UCB
Legacy Member
De desire is er idd nog niet. Ma volgende week wel 
ik weet dat het best veel kost om hem te importeren, ma ik vind niet dat de koper voor die kosten zou moeten opdraaien aangezien ge hem voor u hebt geïmporteerd en niet voor diegene die hem nu heeft gekocht. Als hij nu nieuw was en op bestelling laten overkomen dan begrijp ik het 100%

ik weet dat het best veel kost om hem te importeren, ma ik vind niet dat de koper voor die kosten zou moeten opdraaien aangezien ge hem voor u hebt geïmporteerd en niet voor diegene die hem nu heeft gekocht. Als hij nu nieuw was en op bestelling laten overkomen dan begrijp ik het 100%