Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morb zei:simlock vrij? Aangezien ik denk dat het om een US toestel gaat?
Indien simlock vrij, interesse.
foto?
btw, met trackball of met dien 'terminator eye'?
. Maar het is net als nieuw, geen krassen of dergelijks. morb zei:Kan dat ding dan gewoon hier opgeladen worden via normale stroomadapter?

Conroe zei:dus ook geen azerty wsl?
blockthep zei:Sorry, ik ken nexus one niet zo goed.
Bij de 1e start heb ik gewoon engels van US geselecteerd.
Ik gebruik hem gewoon zo.

morb zei:Indien je garandeerd dat alles perfect in orde is(GPS, etc.. ), doe ik een bodje van 425€ afgehaald.
Wil het toestel wel natuurlijk eerst testen enzo.
Je bent van Mechelen?

morb zei:Indien je garandeerd dat alles perfect in orde is(GPS, etc.. ), doe ik een bodje van 425€ afgehaald.
Wil het toestel wel natuurlijk eerst testen enzo.
Je bent van Mechelen?

gezien je dan met support zit en geen lelijke trackbal hebt.Gurdt zei:Je zit al aan je 5e up ofzo.
Misschien is je prijs toch nog net iets te hoog. Een HTC Desire kan je voor minder nieuw kopen en die is in mijn ogen nog interessantergezien je dan met support zit en geen lelijke trackbal hebt.
Anderzijds vind ik het wel gek dat er niemand 400 heeft geboden ofzo, want het is en blijft een degelijk machientje. Als ik niet al een HTC Desire besteld had zou ik zeker 400 bieden. Jammer.
SkIpPy_UCB zei:Waarom zou de nexus meer waard zijn dan ne nieuwe Desire?
