Archief - Google Nexus One te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blockthep

Legacy Member
Al geleerd met de iphone. Vind de iphone gewoon een simpel toestel.:D

morb

Legacy Member
simlock vrij? Aangezien ik denk dat het om een US toestel gaat?
Indien simlock vrij, interesse.

foto?
btw, met trackball of met dien 'terminator eye'?

blockthep

Legacy Member
morb zei:
simlock vrij? Aangezien ik denk dat het om een US toestel gaat?
Indien simlock vrij, interesse.

foto?
btw, met trackball of met dien 'terminator eye'?

Ja , Het toestel is door google zelf simlockvrij gemaakt.
Dus, standaard simlockvrij.
Fotos kan pas deze avond doen, denk ik. met een SE toestel, want heb geen foto toestel ;). Maar het is net als nieuw, geen krassen of dergelijks.
Het is idd met trackball.

morb

Legacy Member
Kan dat ding dan gewoon hier opgeladen worden via normale stroomadapter?
edit: hoeveel geheugen heeft dat toestel?

blockthep

Legacy Member
morb zei:
Kan dat ding dan gewoon hier opgeladen worden via normale stroomadapter?

Neen, het komt met een amerikaanse lader,maar heb thuis een klein adaptor waar je mee zonder probleem kan opladen.
Dat geef ik mee,als ge wilt.:)

blockthep

Legacy Member
Conroe zei:
dus ook geen azerty wsl?

Sorry, ik ken nexus one niet zo goed.
Bij de 1e start heb ik gewoon engels van US geselecteerd.
Ik gebruik hem gewoon zo.

blockthep

Legacy Member
blockthep zei:
Sorry, ik ken nexus one niet zo goed.
Bij de 1e start heb ik gewoon engels van US geselecteerd.
Ik gebruik hem gewoon zo.

Ik heb net de marktplace gecheckt.
Er zijn wel paar gratis softwares , heb net eene gezien, noemt anysoftkeyboard.daar vindt je wel azerty.;)

morb

Legacy Member
Indien je garandeerd dat alles perfect in orde is(GPS, etc.. ), doe ik een bodje van 425€ afgehaald.
Wil het toestel wel natuurlijk eerst testen enzo.
Je bent van Mechelen?

blockthep

Legacy Member
morb zei:
Indien je garandeerd dat alles perfect in orde is(GPS, etc.. ), doe ik een bodje van 425€ afgehaald.
Wil het toestel wel natuurlijk eerst testen enzo.
Je bent van Mechelen?

Ja, ben van Mechelen. Hij werkt perfect.
Doe maar 440€ en is van u.:cool:

blockthep

Legacy Member
morb zei:
Indien je garandeerd dat alles perfect in orde is(GPS, etc.. ), doe ik een bodje van 425€ afgehaald.
Wil het toestel wel natuurlijk eerst testen enzo.
Je bent van Mechelen?

Heb net een telefoon gekregen.
Iemand wilt morgen komen krijken en wilt 460euro geven.
Ik laat sowieso iets weten.
;)

Gurdt

Legacy Member
Je zit al aan je 5e up ofzo.
Misschien is je prijs toch nog net iets te hoog. Een HTC Desire kan je voor minder nieuw kopen en die is in mijn ogen nog interessanter :) gezien je dan met support zit en geen lelijke trackbal hebt.

Anderzijds vind ik het wel gek dat er niemand 400 heeft geboden ofzo, want het is en blijft een degelijk machientje. Als ik niet al een HTC Desire besteld had zou ik zeker 400 bieden. Jammer.

blockthep

Legacy Member
Gurdt zei:
Je zit al aan je 5e up ofzo.
Misschien is je prijs toch nog net iets te hoog. Een HTC Desire kan je voor minder nieuw kopen en die is in mijn ogen nog interessanter :) gezien je dan met support zit en geen lelijke trackbal hebt.

Anderzijds vind ik het wel gek dat er niemand 400 heeft geboden ofzo, want het is en blijft een degelijk machientje. Als ik niet al een HTC Desire besteld had zou ik zeker 400 bieden. Jammer.

Kenners weten dat het meer dan 450euro waard is.

SkIpPy_UCB

Legacy Member
Waarom zou de nexus meer waard zijn dan ne nieuwe Desire?

Gurdt

Legacy Member
SkIpPy_UCB zei:
Waarom zou de nexus meer waard zijn dan ne nieuwe Desire?

Dat vraag ik me ook af ;)
Misschien omdat het noise cancellation heeft, of een bandbreedte ondersteunt die enkel in de US gebruikt wordt =D

Als kenners dan weten dat dat ding meer dan 450 waard is, vraag ik aan diezelfde kenners of ze ooit van een een Desire gehoord hebben :')

easypanic

Legacy Member
Ik bedoelde eigenlijk dat deze foon wel 450 euro waard is, het kostte meer om hem te importeren ;).

(psst, Desire is er nog nie :p :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan