Archief - DVD's te koop, beetje vanalles...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sekione

Legacy Member
@ anthony8400: Als ik het wat deftig wil inpakken zit ik met een dikte van meer dan 3cm. DVD box is al 2,5 cm dik. Post komt dan op €4.30, Kiala op €3.
Aan jou de keuze. PM me voor verdere afhandeling...
Groeten,
Kevin.

Spectre

Legacy Member
ik heb besloten om enkel Hero nog te nemen. Laat me weten hoeveel je er nog voor zou willen als ik de game afhaal.

sekione

Legacy Member
20u voorbij...
Aangezien Spectre zijn bod voor Fight Club ingetrokken heeft gaat deze voor €8 inc. naar Cyaankali... PM onderweg voor verdere afhandeling !!
anthony8400 ook PM over Hannibal/Silnce... box.
Hero gaat normaal naar Spectre als die reageert op m'n PM.
The Abyss, Planet of the Apes & Pitch Black gaan naar Zazzoo. PM onderweg !!
Al de rest nog beschikbaar...
Groeten,
Kevin.

sekione

Legacy Member
OK, PM me maar voor verder af te spreken !!
By the way, Cyaankali heeft ook afgezegd voor Fight Club, dus die is terug beschikbaar !!
Groeten,
Kevin.

sekione

Legacy Member
@ Lloyd: Is wat weinig, niet ?? Voor er geen drie Euro aan over te houden hou ik hem liever... Kan je geen beter bod doen ??
Groeten,
Kevin.

Lloyd

Legacy Member
5€ incl koopek em, wil er nie echt meer geld aan geven omdat ik hem hier eigenlijk nog op video heb liggen...

let me know als we een deal hebben

greets
lloyd

sekione

Legacy Member
OK, deal !! PM me uw adres voor verdere afhandeling. Ik stuur je dan mijn rekeningnummer...
Groeten,
Kevin.

Firefoxbt

Legacy Member
ah vervelend dat ik deze nu pas zie (burnout en de verlengkabel voor ps2 heb je hier net geleverd ;p).

welke dvd's heb je nog? Want ik heb er geen duidelijk zicht meer op :) .

sekione

Legacy Member
Deze zijn nog allemaal beschikbaar:
Boxen
-Hulk DVD box (3-disc edition) met twee comics, production notes en postkaarten, in speciale box
http://www2.onpsx.de/uploads/mediapo...s/hulkopen.JPG
-The Ultimate A-Team 2 disc, 6 afleveringen
-The Once Upon a Time in China Trilogy (Jelt Li) Hong Kong Legends
http://www.jemiemedia.com/images/dvd...in_china_t.jpg

Special & Limited Editions (SE & LE):
-Fight Club 2-dics SE met slipcase (Brad Pitt/Edward Norton)
-A.I. Artificial Intelligence 2-disc LE (Spielberg)
-William Shakespeare's Romeo+Juliet 1-dic SE in slipcase (Leo DiCaprio)
-Predator (Schwarzenegger) 2-disc SE in slipcase
-The Terminator 2-disc SE
-Final Fantasy: The spirits within 2-dics in zilveren vouwcase met doorschijnende slipcase
-Armageddon 2-disc SE in dikke case die aan 2 zijden opent (Bruce Willis/Ben Affleck/Liv Tyler)
-Charlie's Angels 1-disc SE (Lucy Liu/Cameron Diaz/Drew Barrymore)

1-disc editions:
-Conspiracy Theory (kartonnen case) (Mel Gibson/Julia Roberts)
-U.S. Marshalls (kartonnen case) (Tommy Lee Jones/Wesley Snipes)
-Changing Lanes (Ben Affleck/Samuel L. Jackson)
-Terminator 2: Judgement Day (Schwarzenegger)
-The Scorpion King (Dwayne "The Rock" Johnson)
-The Animatrix (kartonnen case)
-Shrek 2 (weg wegens dubbel)

Laat maar weten of er iets tussen zit. ik vind de weg nog wel terug !! :D
Groeten,
Kevin.

Zazzoo

Legacy Member
zaterdag deal afgehandeld met verkoper, moet zeggen klasse en perfect verlopen itrader verstuurd ;)

V!$u4L

Legacy Member
Wat is je richtprijs voor The Hulk? Is het deze in goede staat? Want ik kan je gegeven site niet downloaden.
Als het die is, zie ik ze momenteel hier in Hong Kong staan voor €8 en doe ik dat bod misschien.

mikeyblueeyes

Legacy Member
-Hulk
-Fight Club
-A.I. Artificial Intelligence
-Armageddon
-Charlie's Angels
-Conspiracy Theory
-U.S. Marshalls
-Changing Lanes
-The Animatrix
-Shrek 2

50€ excl

sekione

Legacy Member
@ V!$u4L: is te weinig, sorry...
@ mikeyblueeyes: genoteerd. Ik heb begrepen dat Firefobt misschien ook interesse heeft in bepaalde zaken. Ik wacht even zijn bod af en anders zijn ze voor jou.
Groeten,
Kevin.

Firefoxbt

Legacy Member
Ik heb de lijst even bekeken en hooguit 2-3 dvd's interesseren me, dus je gaat beter af zijn met deze aan mikey te verkopen denkk :)

veel succes ;)

T

sekione

Legacy Member
OK, bedankt om mij op de hoogte te houden Firefoxbt !!

@ mikeyblueeyes: OK, is deal !! PM your way voor verdere afhandeling !!

Groeten,
Kevin.

sekione

Legacy Member
Ok mensen, 't zijn de laatsten... Mooi bodje exclusief en ze zijn van u, per stuk of het lot ineens...
Boxen:
-The Ultimate A-Team 2 disc, 6 afleveringen
-The Once Upon a Time in China Trilogy (Jelt Li) Hong Kong Legends
http://www.jemiemedia.com/images/dvd...in_china_t.jpg

Special & Limited Editions (SE & LE):
-William Shakespeare's Romeo+Juliet 1-dic SE in slipcase (Leo DiCaprio)
-Predator (Schwarzenegger) 2-disc SE in slipcase
-The Terminator 2-disc SE
-Final Fantasy: The spirits within 2-dics in zilveren vouwcase met doorschijnende slipcase

1-disc editions:
-Terminator 2: Judgement Day (Schwarzenegger)
-The Scorpion King (Dwayne "The Rock" Johnson)

Groeten,
Kevin.

sekione

Legacy Member
Laatste keer naar boven. DVD's in de post hier net boven nog beschikbaar. Ik moet er geen goud voor !! :D
Groeten,
Kevin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan