Archief - DVD's te koop, beetje vanalles...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sekione

Legacy Member
Heb eens gekuist in de DVD kast...
Boxen
-Hulk DVD box (3-disc edition) met twee comics, production notes en postkaarten, in speciale box
http://www2.onpsx.de/uploads/mediapool/dvdreviews/hulkopen.JPG
-The Ultimate A-Team 2 disc, 6 afleveringen
-Silence of the lambs / Hannibal 4 disc Ultimate Edition
-The Once Upon a Time in China Trilogy (Jelt Li) Hong Kong Legends
http://www.jemiemedia.com/images/dvd/once_upon_a_time_in_china_t.jpg

Special & Limited Editions (SE & LE):
-Fight Club 2-dics SE met slipcase (Brad Pitt/Edward Norton)
-A.I. Artificial Intelligence 2-disc LE (Spielberg)
-William Shakespeare's Romeo+Juliet 1-dic SE in slipcase (Leo DiCaprio)
-Predator (Scharzenegger) 2-disc SE in slipcase
-The Terminator 2-disc SE
-Final Fantasy: The spirits within 2-dics in zilveren vouwcase met doorschijnende slipcase
-Armageddon 2-disc SE in dikke case die aan 2 zijden opent (Bruce Willis/Ben Affleck/Liv Tyler)
-The Abyss 2-disc SE (James Cameron)
-Planet of the Apes 2-disc SE (Mark Wahlberg/Tim Roth)
-Charlie's Angels 1-disc SE (Lucy Liu/Cameron Diaz/Drew Barrymore)

1-disc editions:
-Conspiracy Theory (kartonnen case) (Mel Gibson/Julia Roberts)
-U.S. Marshalls (kartonnen case) (Tommy Lee Jones/Wesley Snipes)
-Akira (Engels + Japans gesproken, Nederlandse subs)
-Changing Lanes (Ben Affleck/Samuel L. Jackson)
-Pitch Black (Vin Diesel)
-Terminator 2: Judgement Day (Schwarzenegger)
-The Scorpion King (Dwayne "The Rock" Johnson)
-The Animatrix (kartonnen case)
-Hero (Jet Li)
-Shrek 2 (weg wegens dubbel)

Alles in heel nette staat, sommigen zelfs nooit bekeken.
Bieden exclusief, per stuk of op het lot.
Afhalen of brengen in Gent geen probleem !!
Verzending op kosten van de koper. Verzenden met post of Kiala. Enkel exacte verzendkosten worden aangerekend, geen extra kosten...
Bedankt voor het kijken en bieden maar !!
Groeten,
Kevin.

Zazzoo

Legacy Member
the abyss, planet of the apes en pitch black 12euro afgehaald?

sekione

Legacy Member
Genoteerd Zazzoo.
Meeneem voor die drie €15 afgehaald... Dan haal ik ze er af en zijn ze voor jou !!
Groeten,
Kevin.

anthony8400

Legacy Member
-Silence of the lambs / Hannibal 4 disc Ultimate Edition
-Fight Club 2-dics SE met slipcase (Brad Pitt/Edward Norton)
8 eur eur excl?

sekione

Legacy Member
@ BingoChub: Verzending komt op €1.56. Maar er €5.56 van en we hebben een deal, dan heb ik uiteindelijk €4 over... PM me indien deal !!

@ anthony8400: Da's toch wat weinig. Ik heb geen idee van wat beiden nieuw kosten, maar als ik er maar €8 voor kan krijgen hou ik ze liever... Had toch zeker €15 gewild voor die drie.

Groeten,
Kevin.

anthony8400

Legacy Member
Erm, laten we zeggen 17 incl?
Ze zijn in perfecte staat veronderstel ik?

sekione

Legacy Member
@ Spectre: bieden graag. anthony8400 heeft al bod op Fight Club, dus kan ik er geen meeneem voor geven. Bieden is nu de boodschap.

@anthony8400: Ik wacht even af wat Spectre doet. Indien verzenden met Kiala geen probleem is, kan ik dat bod aanvaarden... Maar eerst de kans aan Spectre om een bod te doen...

Meer info over Kiala: www.kialaverzendservice.be

Trouwens, Hannibal/Lambs box is nieuw, nooit bekeken. Fight Club ook in heel nette staat !!

Groeten,
Kevin.

Cyaankali

Legacy Member
Als het om Fight Club gaat in kartonnen uitvoering bied ik 7 euro inclusief verzendingskosten.

Greetz Cyaankali

:)

sekione

Legacy Member
Ok Spectre, dat aanzie ik momenteel als hoogste bod...

@ Cyaankali: Bod van Spectre is interessanter voor mij...
@ Anthony8400: Interesse in enke 4-disc box van Hannibal/Silence of the Lambs ??

Groeten,
Kevin.

Spectre

Legacy Member
wanneer sluit je af?
kan je vrijdag afspreken aan bioscoop of 't zuid?

Cyaankali

Legacy Member
Wat dacht u van 8 euro inclusief verzending?

Greetz Cyaankali

:)

anthony8400

Legacy Member
das met aparte doosjes voor hannibal en voor silence?
Dan bied ik 10 incl

sekione

Legacy Member
@ Cyaankali: Ik vind bod van Spectre nog steeds interessanter
@ Spectre: Heb vrijdag om 12u gedaan met werken. In da namiddag moet lukken...

Morgen 20u sluit ik af voor Fight Club

@ anthony8400: Het is deze:
DSC05066.jpg

Ik denk dat ik daar toch €10 excl. moet voor kunnen krijgen. Als je dat biedt is hij ineens van jou !!

Groeten,
Kevin.

Spectre

Legacy Member
zal wel maar tegen de avond zijn aangezien ik van school kom en 's avonds uitga naar Gent. Zaterdag kan ik ook hoor, zou misschien makkelijker zijn voor mij ^^

sekione

Legacy Member
We zien morgen wel. Als jij er on top uitkomt regelen we wel iets...
Groeten,
Kevin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan