still waiting voor pm
beste
als ge iets verkoopt hier moet ge het wel effectief verkopen he want zo schiet het niet op
ge had ondertussen al 3 - itrader punten kunne krijgen hiervoor want da is al bekan 3 weken geleden da ik geboden heb en heb nog altijd gene pm gekregen voor afhandeling dus