Archief - [DVD] véél dvd's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ceedee

Legacy Member
Hallo,

volgende dvds zijn te koop, verzendingskosten bedragen 2 euro per stuk, per volgende dvd die je koopt komt er 0,5 euro bij, pakketjes krijgen voorrang
alle dvds zijn in hun originele taal en hebben nederlandse ondertiteling
ruilen kan ook

veel succes

-phileine zegt sorry (nieuw, nog in plastiek)
-the godfather
-hunt for the hidden relic
-traffic
-van helsing(ex-rental maar in goede staat)
-the whole ten yards
-white noise
-miss congeniality 2
-die hard 2
-something's gotta give
-donnie brasco
-solaris
-master and commander(2-discs collectors edition)
-gangs of new york
-the stepford wives
-road to perdition
-twisted
-the eagle has landed
-hellboy
-two weeks notice
-alone
-the chronicles of riddick(ex-rental maar in goede staat)
-panic room (heb ik hier 2 keer, weet nie waarom)
-the cider house rules)
-fantastic 4
-the black dahlia(special tinbox 2 discs edition)
-con air
-i robot
-eternal sunshine of the spotless mind(2-discs cardbox collectors edition)
-constantine(ex-rental maar in goede staat)
-closer
-four brothers
-lost(special the journey , samenvatting seizoen 1)
-world trade center(2-discs special edition)
-taking lives
-guilty conscience(nieuw, nog in plastiek)
-the lost battalion
-cold mountain

enkel bieden aub, geen off-topic zoals "daar kost ie zoveel", dan koop je hem maar daar, voila start your bidding

ben van meulebeke (west-vlaanderen, tussen tielt en kortrijk)

grtzz

ikbendom.com

Legacy Member
four brothers
die hard 2
fantastic 4
con air
world trade center
cold mountain
constantine

30inclusief

ceedee

Legacy Member
ikbendom.com zei:
four brothers
die hard 2
fantastic 4
con air
world trade center
cold mountain
constantine

30inclusief

ik wil ze wegdoen, maar niet weggeven, dit komt neer op 4 euro per dvd

LegacyLowRider

Legacy Member
-eternal sunshine of the spotless mind
-hellboy

10€

ceedee

Legacy Member
LegacyLowRider zei:
-eternal sunshine of the spotless mind
-hellboy

10€

kben vergeten bij vermelden dat eternal sunshine de 2-disc collector edition is dus 12,5 excl. en tis ok

LegacyLowRider

Legacy Member
ceedee zei:
kben vergeten bij vermelden dat eternal sunshine de 2-disc collector edition is dus 12,5 excl. en tis ok

Is goed
The chronicles of riddick erbij voor 15€?

ceedee

Legacy Member
@LegacyLowRider : 15 excl en deal, ik pm u later

@elmo1 : deal, ik pm u later

@ikbendom.com : 10 excl. en deal

@RaGeR : 10 incl.

@frado2005 : chronicles normaal naar LegacyLowRider , dus miss con 2 voor 8 incl.?

grtzz

Frado2005

Legacy Member
5 incl op miss con 2 dan, kost 7.50 nieuw, en miss con 1 en 2 samen is 12eur

VFB

Legacy Member
-traffic
-van helsing(ex-rental maar in goede staat)
-miss congeniality 2
-the stepford wives
-hellboy
-two weeks notice
-con air
-i robot


Indien deze er allemaal zijn: Hoeveel wil je voor deze?

€ 45 incl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan