Archief - Canon Powershot S3 IS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IS250

Legacy Member
Mijn Canon Powershot S3 IS staat de koop. Heb voor school een spiegelreflex moeten kopen dus deze moet weg. Heeft geen gebruikssporen, altijd goed verzorgd.

Originele doos met boekjes, cd-rom's, kabeltjes enz. is er bij. Een SD memory card van 512Mb zit er ook bij, de nieuwe werkt met Compact Flash dus dat kan ik niet meer gebruiken.

• 12x optische zoom met USM en UD lenselement
• Optische Image Stabilizer
• 6,0 Megapixel CCD
• Groter formaat 2,0 inch Varihoek LCD
• 30 bps VGA movies met stereogeluid en Photo in Movie functie
• DIGIC II, iSAPS en Flexizone AF/AE
• Continu opnamen met 2,3 bps
• 20 opnameprogramma’s en My Colors foto-effecten
• High ISO Auto en ISO 800 voor flexibiliteit bij weinig omgevingslicht
• Breedbeeld (16:9) registratie

Meer gegevens vind je hier: http://www.letsgodigital.org/nl/news/articles/story_6998.html of op de site van canon: http://nl.canon.be/For_Home/Product...al_Camera/PowerShot/PowerShot_S3_IS/index.asp

Er zit nog garantie op tot 17 mei 2008.

Had er nog graag €200 voor gehad.

IS250

Legacy Member
Originele doos met boekjes, cd-rom's, kabeltjes enz. is er bij. Een SD memory card van 512Mb zit er ook bij, de nieuwe werkt met Compact Flash dus dat kan ik niet meer gebruiken. :)

Link is gefixed. :niceone:

Skyscraper

Legacy Member
Alsje is tijd hebt zout ge dan wat sample images kunne opzetn? : )
Gewoon uit intresse

Skyscraper

Legacy Member
Heb deze al bekeken ^^
Niet echt onder de indruk daarvan, daarom.
Mja toch bedankt dan

tarske

Legacy Member
Luke-san zei:
Vreemd, https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/canon-powershot-s3-is-incl-1j-garantie.509951

Zelfde camera, persoon die het aanbied heeft dezelfde avator.
Zelfs zelfde garantie , via pm

------------
De garantie loopt nog tot 17/05/2008. Aantal foto's weet ik niet echt, een 150-tal schat ik
------------

Afspraak gemaakt en nadien nooit meer iets van gehoord, toeval?

@luke-san,hier kon je in de vorige thread een negatieve itrader voor gegeven hebben hè maar nu we zullen het antwoord van de ts afwachten !

IS250

Legacy Member
Ik heb die camera toen gekocht voor €260. Threadstarter zei dat de andere koper had afgehaakt? Ik was toen op zoek naar ne goede camera omdat ik fotografie wilde gaan studeren en kwam deze tegen. Maar heb nu toch een spiegelreflex moeten kopen om in RAW te kunnen trekken.

Dieje avatar komt vanop mijn computer, ik slaag geregeld avatars op die'k wel grappig vindt. Den dezen kwam blijkbaar nog van iemand uit die thread... Toenek mijne nieuwe account aanmaakte (was paswoord van vorige kwijt) toevallig deze ingesteld, wist eigenlijk al niet meer van waar die kwam. Dacht van iemand vanop zattevrienden... :$

srry voor de verwarring

@Tolkienz3
Da vind ik iets wat te weinig... :$

spilliespeedy

Legacy Member
Zijn er met deze al veel foto's getrokken? En hoe doet deze het bij sportfoto's (of bewegende objecten) .

IS250

Legacy Member
Ik heb de camera voor school gebruikt, aantal foto's zal iets tussen de 1500 - 2000 zijn.

Panning gaat ook heel vlot, + de grote zoom maakt het gemakkelijk vanop verre afstand. Er zit een speciale sport-stand op, maar dat kan ook op manueel natuurlijk.

IS250

Legacy Member
Hoogste bod tot nu toe via PM gekregen; €175 + 1Gb Compact Flash kaartje. (Zal de bieder vragen om zijn bod ook in het topic te zetten.)

Als niemand hoger gaat dan €190 (zonder CF kaartje), voor 21u00 vanavond dan is hij verkocht. :)

lievn

Legacy Member
Bij deze nog een bevestiging van mijn bod.
175 euro + 1GB Compact Flash kaart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan