IS250
Legacy Member
Mijn Canon Powershot S3 IS staat de koop. Heb voor school een spiegelreflex moeten kopen dus deze moet weg. Heeft geen gebruikssporen, altijd goed verzorgd.
Originele doos met boekjes, cd-rom's, kabeltjes enz. is er bij. Een SD memory card van 512Mb zit er ook bij, de nieuwe werkt met Compact Flash dus dat kan ik niet meer gebruiken.
• 12x optische zoom met USM en UD lenselement
• Optische Image Stabilizer
• 6,0 Megapixel CCD
• Groter formaat 2,0 inch Varihoek LCD
• 30 bps VGA movies met stereogeluid en Photo in Movie functie
• DIGIC II, iSAPS en Flexizone AF/AE
• Continu opnamen met 2,3 bps
• 20 opnameprogramma’s en My Colors foto-effecten
• High ISO Auto en ISO 800 voor flexibiliteit bij weinig omgevingslicht
• Breedbeeld (16:9) registratie
Meer gegevens vind je hier: http://www.letsgodigital.org/nl/news/articles/story_6998.html of op de site van canon: http://nl.canon.be/For_Home/Product...al_Camera/PowerShot/PowerShot_S3_IS/index.asp
Er zit nog garantie op tot 17 mei 2008.
Had er nog graag €200 voor gehad.
Originele doos met boekjes, cd-rom's, kabeltjes enz. is er bij. Een SD memory card van 512Mb zit er ook bij, de nieuwe werkt met Compact Flash dus dat kan ik niet meer gebruiken.
• 12x optische zoom met USM en UD lenselement
• Optische Image Stabilizer
• 6,0 Megapixel CCD
• Groter formaat 2,0 inch Varihoek LCD
• 30 bps VGA movies met stereogeluid en Photo in Movie functie
• DIGIC II, iSAPS en Flexizone AF/AE
• Continu opnamen met 2,3 bps
• 20 opnameprogramma’s en My Colors foto-effecten
• High ISO Auto en ISO 800 voor flexibiliteit bij weinig omgevingslicht
• Breedbeeld (16:9) registratie
Meer gegevens vind je hier: http://www.letsgodigital.org/nl/news/articles/story_6998.html of op de site van canon: http://nl.canon.be/For_Home/Product...al_Camera/PowerShot/PowerShot_S3_IS/index.asp
Er zit nog garantie op tot 17 mei 2008.
Had er nog graag €200 voor gehad.

