Sonina
Legacy Member
WTFMAN zei:Helaas , SE koop ik zelden ( mss binnekort als er ene uit is met Android OS ) maar touchscreen met penneke is zeer vervelend voor me , dus zal er sowieso geen interesse in hebben , alvast succes![]()
Werkt ook zeer goed zonder penneke
'k gebruik dat nooit.. en heb nu niet de smalste vingers.. Maarja.. 

Maar zondag zal sowieso moeten gaan voor mij ... ( andere dagen ook normaal gezien )