Archief - Canon Eos 350D + 18-55mm Te Koop/Ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Toestel van kameraad , zeer goeie staat , werkt perfect !

Inhoud:

350D Body
18-55mm Kitlens
Lader
Battery
Originele doos

Min. 225euro excl.
meeneemprijs : 250euro excl.


RUIL MOGELIJK TIJDELIJK !!

Staat ook op kapaza ed.

ZONDAG SLUIT IK AF OM 18U !!!


UPDATE : Voorlopig een bod van 250euro excl. via kapaza ! Zij is zeker dat ze komt , hou jullie op de hoogte uiteraard...

WTFMAN

Legacy Member
genegeerd... Ik krijg er makkelijk de minimumprijs voor ;) Staat aan 290euro op kapaza en al verscheidene mails gehad , ik heb geen haast :)

YannickM

Legacy Member
225 dan :)
zag de up staan zonder reacties. Niet naar datum gekeken. my bad

WTFMAN

Legacy Member
genoteerd :) Maar zoals ik al zei , heb veel reactie via kapaza in 24u gehad... Dus mss haal ik mijn meeneemprijs van 275euro...

Afsluitdatum geen idee ... Wrs volgende week ergens :)

YannickM

Legacy Member
no problem :)

Ik ben gewoon aan het rondkijken want zou wel wat deftige foto's willen maken

WTFMAN

Legacy Member
YannickM zei:
no problem :)

Ik ben gewoon aan het rondkijken want zou wel wat deftige foto's willen maken

Met dit gaat dat sowieso lukken ;) Kijk maar gerust rond , moest u iets beters vinden , dan mag u uw bod annuleren zonder problemen maar kdenk dat je moeilijk iets degelijks van Canon OF Nikon gaat vinden aan minder als 250euro ...

WTFMAN

Legacy Member
Helaas geen garantie want heb factuur niet meer ... Zo een apparaat gaat ook zelden kapot :)

pettin

Legacy Member
bedankt voor het antwoord maar juist 1 op de kop getikt van iemand van hier in harelbeke.

veel succes met de verkoop

free up!

WTFMAN

Legacy Member
YannickM zei:
Toevallig een idee of indoor sportfoto's goed te doen zijn?

LinQ zei:
hangt af van welke lens je er op plaatst ;)

Idd , hangt van u lens af :p Maar met de kitlens lukt het ook maar met een duurdere maar betere lens , lukt het wel makkelijker ;)

YannickM

Legacy Member
hmz, toch maar me die kitlens beginnen (financieel gezien + het feit dat'k best eerst zo'n toestel leer te gebruiken) :)

WTFMAN

Legacy Member
YannickM zei:
hmz, toch maar me die kitlens beginnen (financieel gezien + het feit dat'k best eerst zo'n toestel leer te gebruiken) :)

Edit : Uw bod nog steeds geldig? let wel : heb al hoger bod ,moest hij afhaken , hou ik je op de hoogte ...

Heb al 240euro op kapaza

Nieuwe meeneemprijs : 265euro !!

Sonina

Legacy Member
Geen ruil met een SE w960i met garantie, bleutooth oortjes? Desnoods nog met wat opleg langs mijn kant?

WTFMAN

Legacy Member
Ben niet echt zo voor SE sorry :)

Smartphone liefst full keyboard ( azerty of qwerty )

Sonina

Legacy Member
WTFMAN zei:
Ben niet echt zo voor SE sorry :)

Smartphone liefst full keyboard ( azerty of qwerty )

Jammer, moest je je bedenken laat maar iets weten, is echt goede telefoon ( ook met touch etc.. ) maar weer te goed en te veel functies om te gebruiken op men werk.. :)

WTFMAN

Legacy Member
Helaas , SE koop ik zelden ( mss binnekort als er ene uit is met Android OS ) maar touchscreen met penneke is zeer vervelend voor me , dus zal er sowieso geen interesse in hebben , alvast succes :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan