Archief - Blu rays met nl subs !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Ah sorry, vergeten te vermelden.
Kga voorkeur geven aan money, zodat ik zeker nog mijne witte psp go kan gaan kopen.
Indien ik centen genoeg heb, laat ik u zeker nog iets weten.
Dus momenteel enkel centjes.
Greetz

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Blu rays

--------------------------------------------------------------------------------

Final update !!

1 Stealth : min 8 euro incl Sean_John
2 Xmen the last stand (Sealed) : min 10 euro incl
3 The incredible hulk (Sealed) : min 10 euro incl
8 Storm warning : min 12 euro incl
9 Swat (Sealed) : : min 10 euro incl
10 The replacement killers (Sealed) : min 10 euro incl
11 The Messengers : min 10 euro incl
12 Semi Pro : min 8 euro incl
13 Dragon Ball Evolution : min 14 euro incl
14 The Hunting party : min 10 euro incl
16 Transformers : min 10 euro incl mr.daffy25incl
17 Hancock : min 10 euro incl
18 Independence day : min 10 euro incl mr.daffy
19 Hooligans (Sealed) : min 10 euro incl
20 Hooligans 2 : min 10 euro incl
21 Rambo the fight continues (Sealed) : min 10 euro incl
22 The Mist (Sealed) : min 10 euro incl Stampertje
23 Knowing : min 14 euro incl
25 Defiance (Sealed) : min 15 euro incl
26 Prison break the final break : min 17 euro incl
27 Loft : min 17 euro incl (connors) (zie andere fora)
28 Night at the museum 2 : min 17 euro incl

Voor de rest, de min prijs is niet beriekt geweest en zoals eerder vermeld, doe ik geen pakketprijzen, min prijzen zijn alle prijzen opgeteld.
Ik start over 3 dagen terug nen thread met de rest van de films.

Al de mensen waarbij het kleur rood staat bij hun naam, mogen pm sturen met naam en films.
Greetz

Hooligans 2 is er nog,staat hier toch.

Rorschach

Legacy Member
wallieman zei:
ow, ik dacht dat jij hooligans 2 had? Indien ge toch hooligans al hebt... veel plezier :)

Ik wou dat ik hooligans 2 had maar vrees ervoor.
Barbeet, welke heb ik nu net?

Barbeet

Legacy Member
de eerste zoals je gevraagd had.
Maar je moet er nie mee inzitten, de eerst is VEEL beter dan de 2de, vind de 2de zelfs geen mooi vervolg.
De eerste was schitterend.
Indien je wenst kan ik nog veranderen ze, ze vertekken pas maandag.
Greetz

Leopold1964

Legacy Member
Barbeet zei:
de eerste zoals je gevraagd had.
Maar je moet er nie mee inzitten, de eerst is VEEL beter dan de 2de, vind de 2de zelfs geen mooi vervolg.
De eerste was schitterend.
Indien je wenst kan ik nog veranderen ze, ze vertekken pas maandag.
Greetz

is de bluray "the mist" verkocht aan mij?

Barbeet

Legacy Member
Leopold1964 : ik had al afgesloten wanneer u uw bod had uitgebracht.
Zoals vermeld, doe ik een nieuwe thread open binnen een paar dagen.
Gelieve topic te sluiten.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan