Archief - Blu rays met nl subs !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
Barbeet zei:
Hier een update van de blu rays.
Niet vergeten dat ze ook aangeboden zijn in vriendenkring, als je uw naam niet ziet staan, dan is de blu ray al verkocht.
Dit is de update met mensen van het forum of andere websites.
Normaal gezien is alles voor de mensen van het telenetforum.
Pakketprijzen, krijgen geen korting zoals ervoor al vermeld, ik maak dus geen prijzen, min prijs is de min prijs.

1 Stealth : min 8 euro incl Sean_John
2 Xmen the last stand (Sealed) : min 10 euro incl
3 The incredible hulk (Sealed) : min 10 euro incl Selderijstok 20incl
8 Storm warning : min 12 euro incl
9 Swat (Sealed) : : min 10 euro incl
10 The replacement killers (Sealed) : min 10 euro incl
11 The Messengers : min 10 euro incl
12 Semi Pro : min 8 euro incl
13 Dragon Ball Evolution : min 14 euro incl
14 The Hunting party : min 10 euro incl
16 Transformers : min 10 euro incl mr.daffy25incl
17 Hancock : min 10 euro incl Selderijstok 20incl
18 Independence day : min 10 euro incl mr.daffy
19 Hooligans (Sealed) : min 10 euro incl
20 Hooligans 2 : min 10 euro incl
21 Rambo the fight continues (Sealed) : min 10 euro incl
22 The Mist (Sealed) : min 10 euro incl
23 Knowing : min 14 euro incl
25 Defiance (Sealed) : min 15 euro incl
26 Prison break the final break : min 17 euro incl
27 Loft : min 17 euro incl (connors) (zie andere fora)
28 Night at the museum 2 : min 17 euro incl



georgiodavid : uw game kost max 2 a 3 meer dan mijn blu rays, tegen 1 heb ik wel intresse maar niet tegen 2 blu rays.

Greetz

kijk ook eens naar mijn pakketkoop?

Barbeet

Legacy Member
Pro evo : ik hou het in mijn achterhoofd.

voor de rest, staat er duidelijk bij dat ik geen pakketprijzen doe, min prijzen staan er allemaal, je hoeft ze enkel op te tellen.
De meeste zijn nog sealed en ik vraag soms minder dan ze op de gewone dvd kosten, soms ben ik een kleine beetje kerstman, maar de kerstman moet ook overleven.


Stampertje : Independence day is al voor mr daffy (die heeft er ook 2 gevraagd als eerste, ik kan wel uw bod noteren voor de mist.
Greetz

Rorschach

Legacy Member
Interesse in:
-Ratchet and clank tools of destruction (ps3)
-Paradise Ultimate Box (ps3)

Voor wat bluraykes

Barbeet

Legacy Member
Indien ratched geen platinum is wel, maar er zijn al een aantal blu rays die voor bepaalde mensen bestemd zijn, kijk wel eens goe naar hetgeen die nog beschikbaar is.
Greetz

Leopold1964

Legacy Member
16 Transformers : min 10 euro incl
18 Independence day : min 10 euro incl
22 The Mist (Sealed) : min 10 euro incl
23 Knowing : min 14 euro incl

40inc.

Rorschach

Legacy Member
Barbeet zei:
Indien ratched geen platinum is wel, maar er zijn al een aantal blu rays die voor bepaalde mensen bestemd zijn, kijk wel eens goe naar hetgeen die nog beschikbaar is.
Greetz

Ratchet is gen platinum :).

Selderijstok

Legacy Member
Zal mijn bodje intrekken, sorry Barbeet. Heb wat deals op 2dehands kunnen regelen ;)

veel succes nog

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Barbeet zei:
Pro evo : ik hou het in mijn achterhoofd.

voor de rest, staat er duidelijk bij dat ik geen pakketprijzen doe, min prijzen staan er allemaal, je hoeft ze enkel op te tellen.
De meeste zijn nog sealed en ik vraag soms minder dan ze op de gewone dvd kosten, soms ben ik een kleine beetje kerstman, maar de kerstman moet ook overleven.


Stampertje : Independence day is al voor mr daffy (die heeft er ook 2 gevraagd als eerste, ik kan wel uw bod noteren voor de mist.
Greetz

Ok als het kan om tegen morgen te beslissen zou het dan graag voor kerst nog hier hebben,om aan iemand te geven ;)

Barbeet

Legacy Member
Leopold1964 : 44 is deal, minder of de min prijs gaan ze niet weg.
Greetz
Morgen sluit ik af, dus morgen na mijn werk krijgen jullie allemaal jullie antwoord.

Barbeet

Legacy Member
Is goed voor mij, ik moet wel wachten tot morgen, morgen sluit ik pas af.
Dit krijgt ook voorrang op verkoop, ik zocht deze titel.
Greetz

Rorschach

Legacy Member
Is goed voor mij Barbeet.
Ik zou liever Defiance + Hooligans 2 hebben. Hoeveel wil je dan nog dat ik opleg? een 3 euro?

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Ik gooi er nog een 360 game boven op
crackdown,conan en beowulf en prey tegen hooligans 2+Prison break the final break+Stealth

Barbeet

Legacy Member
Final update !!

1 Stealth : min 8 euro incl Sean_John
2 Xmen the last stand (Sealed) : min 10 euro incl
3 The incredible hulk (Sealed) : min 10 euro incl
8 Storm warning : min 12 euro incl
9 Swat (Sealed) : : min 10 euro incl
10 The replacement killers (Sealed) : min 10 euro incl
11 The Messengers : min 10 euro incl
12 Semi Pro : min 8 euro incl
13 Dragon Ball Evolution : min 14 euro incl
14 The Hunting party : min 10 euro incl
16 Transformers : min 10 euro incl mr.daffy25incl
17 Hancock : min 10 euro incl
18 Independence day : min 10 euro incl mr.daffy
19 Hooligans (Sealed) : min 10 euro incl
20 Hooligans 2 : min 10 euro incl
21 Rambo the fight continues (Sealed) : min 10 euro incl
22 The Mist (Sealed) : min 10 euro incl Stampertje
23 Knowing : min 14 euro incl
25 Defiance (Sealed) : min 15 euro incl
26 Prison break the final break : min 17 euro incl
27 Loft : min 17 euro incl (connors) (zie andere fora)
28 Night at the museum 2 : min 17 euro incl

Voor de rest, de min prijs is niet beriekt geweest en zoals eerder vermeld, doe ik geen pakketprijzen, min prijzen zijn alle prijzen opgeteld.
Ik start over 3 dagen terug nen thread met de rest van de films.

Al de mensen waarbij het kleur rood staat bij hun naam, mogen pm sturen met naam en films.
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan