Archief - AIRIS pop (mp3,massa opslag, 40GB)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
n/o maar je dacht het toch ook op een zekere manier aangezien je om 24 uur ook nog snel zat te bieden? Heb net de regels overlopen en zoals ik al dacht is die regel er al eventjes uit.

brechtvm

Legacy Member
Spectre zei:
n/o maar je dacht het toch ook op een zekere manier aangezien je om 24 uur ook nog snel zat te bieden? Heb net de regels overlopen en zoals ik al dacht is die regel er al eventjes uit.

ik wist dus niet dat die regel er uit was *zucht*
is ook nergens terug te vinden dat men regels SCHRAPT zonder melding.
Gezien U een hogere functie heeft op dit forum dan mij, lijkt het me idd logisch dat u beter op de hoogte bent van de wijzigingen van rulez

nog snel bieden ? zoals u zag bood ik netjes per euro omhoog..
en om middernacht heb ik zelf 1 lijn nutteloze comment extra geschreven, wat ik dus niet had gedaan als ik wist dat het op seconden aankwam :ironic:
thats what they call :puke:

Graag een 'herkansing' dus...

brechtvm

Legacy Member
Spectre zei:
read the rules I'd say :/
kan ik toch niet aan doen he

ook juist, begrijp me dan ook niet verkeerd :), maar as said : ik reken op uw begrip aangezien hier rulez verdwijnen zonder members daarvan op de hoogte te brengen, enja, hoe kan je dan nog 'vertrouwen' op de bestaande rulez, en je biedgedrag klopt dan ook al niet meer (zie mijn geval..regel schrappen maakt een wereld van verschil)

Kan zo zeggen dat mijn boden afgehaald zijn, dus dat hij voor 1€ minder, geen moeite moet doen, en het pakketje opgehaald wordt.. got my point...crappy rulezz...

Spectre

Legacy Member
dan kan ik ook evengoed zeggen dat ik het ga afhalen eh ;)
Ik ben btw totaal niet op de hoogte wat er in de B&S-sectie gewijzigd is door mijn status als redacteur. Maar ik zal mijn goed hart laten zien en het MP3-speler ding aan u laten. Ik kan nergens reviews vinden en over het algemeen zijn er veel klachten over. Veel plezier er mee ;)

brechtvm

Legacy Member
Spectre zei:
dan kan ik ook evengoed zeggen dat ik het ga afhalen eh ;)
Ik ben btw totaal niet op de hoogte wat er in de B&S-sectie gewijzigd is door mijn status als redacteur. Maar ik zal mijn goed hart laten zien en het MP3-speler ding aan u laten. Ik kan nergens reviews vinden en over het algemeen zijn er veel klachten over. Veel plezier er mee ;)

Thx, maar zoals gezegd mag u nog hoger bieden, no problem voor mij...

btw: geef mij eens uw rekening nummer aub :) ga u paar euries geven, een goed hart moet beloond worden :)

Art

Legacy Member
Bij elke update van een regel komt het er bij te staan.
Als er een nieuwe update komt zal enkel de nieuwe update naast die (update: ) komen.En gaat de oude dus weg zijn.
En als je vraagt waarom die oude nergens te lezen zijn, simpel , er worden hier niet zoveel regels gewijzigt en zeker al niet elke week ook, dus als vaste bezoeker had je zeker moeten gelezen hebben dat deze weg was.Want deze stond er dus ook bij.Die verandering was ergens in mei, een goede 4maanden terug dus.

-DNB-

Legacy Member
verkocht aan brechtvm, een pm gestuurd naar hem, maar spectre en crashbe had ik ook al een mail gestuurd ,maar ik had dit nog niet allemaal geleezn, dus hierbij officieel verkocht aan BRECHTVM :p:p
grtz.

brechtvm

Legacy Member
gamerszUNITED zei:
verkocht aan brechtvm, een pm gestuurd naar hem, maar spectre en crashbe had ik ook al een mail gestuurd ,maar ik had dit nog niet allemaal geleezn, dus hierbij officieel verkocht aan BRECHTVM :p:p
grtz.

en teruggestuurd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan