Archief - AIRIS pop (mp3,massa opslag, 40GB)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-DNB-

Legacy Member
ja dat is standaard, gelieve dan een pm te sturen voor verdere afhandeling tenzij....er nog iemand voor 00.00 hoger bied.dus als er tegen 00.00 niemand hoger heeft geboden is hij voor jouw.

-DNB-

Legacy Member
gent is wel beetje ver , in volgende gemeenten steden wel: kuurne,bavikhove,hulste,ingelmunster, izegem en...roeselare kan ook nog wel.

brechtvm

Legacy Member
en da magische kaap van de 20€ is overschreden :D

21 euro, and up we go :D

brechtvm

Legacy Member
gamerszUNITED zei:
ja dat is standaard, gelieve dan een pm te sturen voor verdere afhandeling tenzij....er nog iemand voor 00.00 hoger bied.dus als er tegen 00.00 niemand hoger heeft geboden is hij voor jouw.

er staat dus niet dat hij dan sowieso afsluit :)
enkel indien mijn bod dus nog het hoogste was op dat moment, en dat was -helaas- niet meer het geval :( :p

en mocht je bovenstaande betwisten :
15minuten (of 10minuten) opbiedtijd ?! KLIK
(dit om ebay praktijken te ontwijken...En indien dit toch mag, nice to know voor in de toekomst dan :D)


AND UP WE GO :D

€ 25 :D (afgehaald !)

ps : afhaling moet lukken in mijn geval.. mocht dit voor de verkoper iets uitmaken :)

brechtvm

Legacy Member
graag reactie van de verkoper dus :)
tot dan onthou ik mij uit deze thread.

edit :
@hieronder
Bad Spectre :D ik ging niet meer posten :D

Spectre

Legacy Member
zie niks van die regel staan in de huidige stickies hoor Brecht.

brechtvm

Legacy Member
Spectre zei:
zie niks van die regel staan in de huidige stickies hoor Brecht.

:wtf: Heeft jarenlang zo geweest, dus zou me verwonderen dat ze dit nu ineens afschaffen en toch ebay-praktijken toelaten... Zou straf zijn om regels te laten 'verdwijnen' in het niets...

anyway : hoeft voor mijn part nog niet direct afgesloten te worden, wil gerust nog hoger bieden (en u dus ook die kans geven)

linux

Legacy Member
sjah hij heeft een afsluituur vermeldt, dat is verplicht!
je kan moeilijk zeggen ja voor u is het om 00.00 gedaan en voor den andere om 00.05 en voor nog ne andere 00.10.
da is dus gewoon not done :)
een afsluituur is er voor iedereen en om 00.00 had spectre het hoogste bod.
de 10 minuten regel is al lang verleden tijd, waarom verwijs je naar een post die al lang niet meer in de rules staat?

grtz,

linux

brechtvm

Legacy Member
linux zei:
sjah hij heeft een afsluituur vermeldt, dat is verplicht!
je kan moeilijk zeggen ja voor u is het om 00.00 gedaan en voor den andere om 00.05 en voor nog ne andere 00.10.
da is dus gewoon not done :)
een afsluituur is er voor iedereen en om 00.00 had spectre het hoogste bod.
de 10 minuten regel is al lang verleden tijd, waarom verwijs je naar een post die al lang niet meer in de rules staat?

grtz,

linux

Srry maar dan vind ik dat de crew hier grof in de fout gaat.. Zo kan je de regel van het afsluituur ook ineens in het niets laten verdwijnen, zonder de members hiervan op de hoogte te brengen... Komaan zeg...:doh:
Bij een toevoeging van een regel komt het er netjes naast te staan (update : ...) en bij een intrekking van een regel wordt er niets gemeld dan ofzo ? :doh: :doh: :doh:

Ik wist dus niet dat deze regel 'verdwenen' (dat lijkt me hier het correcte woord) was/is, en hoop dus op de bereidwillige medewerking van Spectre en Threadstarter om de thread nog even open te laten, gezien het feit dat het hier blijkbaar spookt op het forum :ironic:

Ik was reeds van lang op voorhand (meer dan 1 kwartier) aan het bieden, had ik dus op de hoogte geweest van die regel kon ik evengoed de laatste minuut 5€ extra bieden :ironic:..
Got my point ? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan