Mr. SLASH
Legacy Member
beatlover zei:Juist 180 gehaald met men citroen xsara 1.6 coupe. Verder ging em toch niet geraakt zijn, want em zat serieus aan zen einde denk ik. Toen ik toen thuiskwam ook es op papieren gekeken, en daar staat ook op dat de topsnelheid 180 is...
Anywayz, kvind da geluid afgrijselijk als em zo hoog in toeren zit![]()
da geluid is dan juist nice


)
@ de 2e bovenstaande posts
BMW 740i.