syphon999
Legacy Member
birger zei:Indeed, maar met diene wast nie tegen de limiter
Nice, how come dat ge met die geweldige auto's mee hebt mogen rijden?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
birger zei:Indeed, maar met diene wast nie tegen de limiter

Asserti zei:Gijlie durft snel rijden in frankrijk? Ik riskeer me dat daar toch niet te snel hoor. Als ze u daar tegenhouden ist betalen en cash op staande voet.. anders moogde mee...
Is dat al lang geleden?PareGoriC zei:geflitst geweest in frankrijk op een 2baansweg tegen 170-180, nooit iets van gehoord.
PareGoriC zei:geflitst geweest in frankrijk op een 2baansweg tegen 170-180, nooit iets van gehoord.
dus dat was zeker 'veilig' daar)
en gaan. (Rap eventjes bijzeggen, ik ga dat nu ook niet tijdens de spitsuren doen) meestal de zondagmorgen héél vroeg) m'n schoonbroer gaat daar ook altijd spelen met z'n moto.syphon999 zei:Nice, how come dat ge met die geweldige auto's mee hebt mogen rijden?![]()
birger zei:Wel, ik en mijn pa zijn nogal auto-freaks. Dus ge gaat een garage binnen met de intentie van één van die auto's te kopen, ge maakt een offerte, ge vraagt nen testrit, en voila.
Volgende week ga ik met mijn stiefpa met nen nieuwe CL500 rijde.
Het is gemakkelijker dan da ge denkt

VinceFeet zei:No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...
Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen.![]()
VinceFeet zei:No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...
FLT zei:Hij is tenslotte van Dendermonde voor een reden hé...
Uiteindelijk is dat een ervaring die ge extra hebt. Als ge dan ooit een auto gaat kopen,weet ge wa ge kunt verwachten, wat er beter en slechter is etc. Ge kunt het dus zien als oefening.VinceFeet zei:No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...
Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen.![]()


VinceFeet zei:No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...
Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen.![]()

el rico zei:En kijk wa ik op het internet heb gevonde![]()
Klik hier voor een Mercedes tegen een snelheid van meer dan 750km/u
Zal wel photoshop zijn![]()

el rico zei:Het snelste waar ik ooit heb meegereden was meer dan 260km/u.
In een aan-de-motor-getunede Mitsubishi Starion. (non-getuned zou hem 240 doen)
De wijzer ging voorbij de 260 en het dashboard gaat maar tot 260.![]()
En kijk wa ik op het internet heb gevonde![]()
Klik hier voor een Mercedes tegen een snelheid van meer dan 750km/u
Zal wel photoshop zijn![]()