Coolguy
Legacy Member
|) ][ |V| ][;8719761 zei:Met uw ouders ernaast![]()
Uiteraard want die jongen heeft zijn rijbewijs nog niet he.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
|) ][ |V| ][;8719761 zei:Met uw ouders ernaast![]()

Coolguy zei:Uiteraard want die jongen heeft zijn rijbewijs nog niet he.![]()
R-evolution™' zei:200 en een bitje in bmw 5 reeks op gps.
)|) ][ |V| ][;8719800 zei:Ofwel dikke vette zever, ofwel onvoorstelbaar onverantwoorde ouders.
cclherreman zei:2nd.. Waarschijnlijk wel het eerste..anders moeten die ouders echt wel ACHTERLIJK zijn.
R-evolution™' zei:200 en een bitje in bmw 5 reeks op gps.
distinct zei:Dat er nog uberhaupt zijn die ervan uitgaan dat die jongen ze verhaal nog klopt. man man. Tis gewoon té duidelijk. attentionwhore
or like i said before: zijn papa doet al de dingen die hij hier beschrijft en fantaseert er dan zelf bij dat hij zelf reed.
crocky850 zei:vandaag 201 gps met opel corsa 1.7 cdti sport (ik denk 135 pk of kan meer zen of iets minder, zeg et maar) auto van mijn vriendin

ComputerVISTA zei:Jaja het wordt hier sterker met den dag![]()

Coolguy zei:Ik heb toch al 300 gedaan in mijn nonkel zijn Viper toen ik 17 was, net als in Tokyo Drift
Oh en die Viper neem ik later over.

FlipSide zei:Gisteren 160 op autostrade
VW Polo 1.4
Weet ni hoeveel PK.. Staat in boekske 44 KW ofzo
iemand gedacht van hoeveel PK ?