Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svax

Legacy Member
doortochtje in duitsland aan 250KM is wel leuk, dan komt dat irritant bericht, winterbandenlimiet, ahrrrr... en dat met diesel powhaa ;) (cls 320 cdi)

TTT002

Legacy Member
R-evolution™' zei:
200 en een bitje in bmw 5 reeks op gps.

WTF als je dit zelf reed, dan zijn uw ouders echt wel :oink:

Tot ik m'n L had, mocht ik af en toe zo op een grote parking rijden of industriezone, maar nooit sneller dan 90 ofzo. Iemand zonder rijbewijs aan 200km/u is gewoon zot

EDIT: Durf zelf zeggen dat ik de eerste weken met m'n vast rijbewijs gelijk schrik had om + 140km/u te gaan (nu is dat wel al tijdje over ;) )

Simonn

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8719800 zei:
Ofwel dikke vette zever, ofwel onvoorstelbaar onverantwoorde ouders.

2nd.. Waarschijnlijk wel het eerste..anders moeten die ouders echt wel ACHTERLIJK zijn.

SpeedFreak.be

Legacy Member
cclherreman zei:
2nd.. Waarschijnlijk wel het eerste..anders moeten die ouders echt wel ACHTERLIJK zijn.

Ik hoop echt dat hij gepakt wordt, want 200 zonder rijbewijs is echt onverantwoordelijk. Vraagje wat gaat ge doen als je iemand met die snelheid dood rijdt (wat god moge verhoeden)??
En besef 1 ding goed als de verzekering er achter komt dan kan je vader z'n polis beter meteen doormidden scheuren.

distinct

Legacy Member
Dat er nog uberhaupt zijn die ervan uitgaan dat die jongen ze verhaal nog klopt. man man. Tis gewoon té duidelijk. attentionwhore :)

or like i said before: zijn papa doet al de dingen die hij hier beschrijft en fantaseert er dan zelf bij dat hij zelf reed.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
distinct zei:
Dat er nog uberhaupt zijn die ervan uitgaan dat die jongen ze verhaal nog klopt. man man. Tis gewoon té duidelijk. attentionwhore :)

or like i said before: zijn papa doet al de dingen die hij hier beschrijft en fantaseert er dan zelf bij dat hij zelf reed.

Of hij heeft een wilde fantasie tijdens de slaap.

crocky850

Legacy Member
vandaag 201 gps met opel corsa 1.7 cdti sport (ik denk 135 pk of kan meer zen of iets minder, zeg et maar :) ) auto van mijn vriendin

Coolguy

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Jaja het wordt hier sterker met den dag :rofl:

Ik heb toch al 300 gedaan in mijn nonkel zijn Viper toen ik 17 was, net als in Tokyo Drift :woohoo:
Oh en die Viper neem ik later over.

gStar

Legacy Member
Gisteren 160 op autostrade

VW Polo 1.4

Weet ni hoeveel PK.. Staat in boekske 44 KW ofzo

iemand gedacht van hoeveel PK ?

ComputerVISTA

Legacy Member
Coolguy zei:
Ik heb toch al 300 gedaan in mijn nonkel zijn Viper toen ik 17 was, net als in Tokyo Drift :woohoo:
Oh en die Viper neem ik later over.

Nonkel Peter? :D

distinct

Legacy Member
FlipSide zei:
Gisteren 160 op autostrade

VW Polo 1.4

Weet ni hoeveel PK.. Staat in boekske 44 KW ofzo

iemand gedacht van hoeveel PK ?

44 kW x 1,36 pk = 60 pk +-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan