Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
Gisteren rond 23u 150 gereden op de E313 richting Antwerpen van Tessenderlo tot Herentals-Oost.

Eerst reed ik gewoon 120, maar dan stak ne BMW mij voorbij en die wou'k eens volgen :).

Er was wel verschrikkelijk weinig verkeer op de baan, ik heb 2 vrachtwagens en één auto voorbijgestoken op die +- 30km.

De Polo ging wel traag vooruit, van 120 tot 145 ging heel vlot, maar daarna gingt echt verschrikkelijk traag vooruit.

150 was dus ook mijn topsnelheid voorlopig, autoweek topsnelheid voor onze polo (1.4 TDI 3 cillinder 70pk) is 177, maar daar ga'k mij ni aan wagen :p.

Voor de rest rij ik bijna nooit te snel, thaalt toch niks uit. Ik heb eergisteren ook eens enkele tabelletjes gemaakt met de snelheidswinst die je haalt bij te snel rijden over verschillende afstanden en maximumsnelheden, dat kan wel interessant zijn (ook al gaat niemand hier daar iets van aantrekken, te snel rijden heeft vooral te maken met het rijplezier verhogen denk ik).

http://users.telenet.be/Wover/webspace/BuySell/snelheidswinst.xls

CAS

Legacy Member
Woverke zei:

Leuk!

Voor het werk maakt het infeite nog meer uit, als ik bvb 5 klanten moet doen in de voormiddag en de 6de klant heeft een middagpauze van 12u tem 13u30 (is reeel voorbeeld) en ik kan maken dat ik 5min win, zodat ik om 11u55 bij die klant kan zijn (voor een levering, bij afhaling zijn ze meestal te lui dan :p) dan spaar ik mij 1u30min wachten uit :p

Komt dagelijks voor dat er zo gewerkt word, maar dan met variabele uren. Klanten die pas open gaan om 10u of sluiten rond 14u en dergelijke. Als ik dan te vroeg ben sta ik uiteraard mss ff stil, maar das dan geen echt verloren tijd.

Gizmo_1987

Legacy Member
Iemand tijden van 0-100?
Astra 1.4
175 km/h top
12.5sec 0-100
volgens autoweek gaat de 1.4i maar 160 en 0-100 = 16 sec :s

BMW lover

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Iemand tijden van 0-100?
Astra 1.4
175 km/h top
12.5sec 0-100
volgens autoweek gaat de 1.4i maar 160 en 0-100 = 16 sec :s

is maar 60pk ook he.
de nieuwe astra 1.7cdti van 80pk ofzo doet het ook maar rond de 14 seconden ze

metaphore

Legacy Member
daarjuist 50km/u in de ford Ka (60pk)

eerste rijervaring ftw! :woohoo:
Kvond het echt leuk. Kwou al wel harder rijden, maar twas zone 50.

jelliuz

Legacy Member
met auto 165 , ford galaxy 1.9tdi 115pk
met moto 135, suzuki savage 650 (zonder verzekering, en had ook ng geen rijbewijs toen :( )
met brommer 105 (op teller, dus pak maar een goeie 95) , aprillia RS50
met fiets , een goeie 15km/u is meer dan voldoende :p

$T@CkDuMP

Legacy Member
BMW lover zei:
is maar 60pk ook he.
de nieuwe astra 1.7cdti van 80pk ofzo doet het ook maar rond de 14 seconden ze
ierzie, meneer me zijnen uber unieke krachtpatser (Golf1) :D

mijnen Polo heeft ook maar 60pk en doet 14.5s 0-100 volgens autoweek
kga het nekeer testen IRL :p
tis ni omdade maar 60 paarden hebt da het zomaar normaal is om der een kwart minuut over te doen om tot 100 te geraken ze :naughty:

*edit* kwil dus zeggen dat da nog vlot gaat en dade ni zo moet neerkijken met uw 110 (?) paarden van voor den oorlog ;)

Jond3

Legacy Member
320 per uur in de carrera gt in need for speed most wanted;)

185 in de hyundai matrix van mijn ma, kon nog wa rapper ma der was een rood licht :wtf:

BMW lover

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
ierzie, meneer me zijnen uber unieke krachtpatser (Golf1) :D

mijnen Polo heeft ook maar 60pk en doet 14.5s 0-100 volgens autoweek
kga het nekeer testen IRL :p
tis ni omdade maar 60 paarden hebt da het zomaar normaal is om der een kwart minuut over te doen om tot 100 te geraken ze :naughty:

*edit* kwil dus zeggen dat da nog vlot gaat en dade ni zo moet neerkijken met uw 110 (?) paarden van voor den oorlog ;)

mag ik eens vragen wat ik verkeerd heb gezegd??:s
ik zeg gewoon enkele feiten dat is het en krijg hier ne hoop gezever naar mijne kop gesmeten alsof ik stoer zijn met mijne golf 1. WTF
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan