Cman
Legacy Member
Terror Factor zei:Allez, wrm hebt ge die foto van u op die hayabusa nu weggedaan,die was gans grappig![]()
Kheb het eigenlijk ni zo om persoonlijke foto's online te zetten :doh: Me al die weirdo's hiere

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terror Factor zei:Allez, wrm hebt ge die foto van u op die hayabusa nu weggedaan,die was gans grappig![]()

@silent_spring@ zei:proof or it didn't happen![]()
Waarom valt gij nie (nee, ge deed geen 307 op diene momentCman zei:
)? 
Mee zei:Waarom valt gij nie (nee, ge deed geen 307 op diene moment)?
![]()

Cman zei:Quote: Originally Posted by Cman
307 met Suzuki Hayabusa, is vies
http://users.telenet.be/c2i/307.jpg
Altijd leuk van die opritjes waar ge u op kunt uitleven é.Mee zei:Waarom valt gij nie (nee, ge deed geen 307 op diene moment)?
![]()

wardkennes zei:sjowe moto m'n pa z'n GSX 750 kan er ni tegen op =) lol
Nen 1300 man =) wow
belachelijk snel is ie ja, maar zwaar hé, voor snelle bochten is ie niet makkelijk 
Cron zei:kzou toch een motobroek aantrekken![]()
Foert zei:167 met mijn ford fiesta 1.4 S 75pk in 1995
235 met mijn opel astra gsi '95 150pk in 1997
163 met mijn renault grand scenic 1.5 dci 105pkvorig jaar
Coolguy zei:Dit toont nogmaals dat auto's trager en trager worden met de jaren ;D
Foert zei:167 met mijn ford fiesta 1.4 S 75pk in 1995
235 met mijn opel astra gsi '95 150pk in 1997
163 met mijn renault grand scenic 1.5 dci 105pkvorig jaar
wijkt dieje teller ni veel af ?Coolguy zei:Dit toont nogmaals dat auto's trager en trager worden met de jaren ;D
den-kimi zei:voor de veiligheid moet alles zwaarder uitgevoerd worden -> grotere wagen -> zwaardere wagen -> grotere remmen -> grotere wielen -> groter koetswerk -> zwaardere wagen -> ...
en daarom gaan nieuwe wagens trager vooruit dan oude wagens met evenveel pk's