Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kwertie

Legacy Member
Ch@rliE zei:
Denk niet dat je daar aan denkt alst het zover is e :p
Toch normaal da ge op rem gaat staan en uw stuur overgooit!µ
Da is gwn de normale reactie van een mens

In panieksituatie op de baan toch he

Heeft hij zélf al gedaan met de Corsa van zijn pa :tongue: als 't op hele korte stukjes/momenten zijn zal je er wss de tijd ni voor hebben om daaraan te denken, maar van hem was't wel een langer stukje ;)

Als trouwe Audi80-rijder post ik even dit filmke, vooral de laatste 40sec zijn wel .. :p je ziet niks meer van de auto:
http://www.youtube.com/watch?v=_Dfz-FJlRcM
volgens één van die posters zou die 750pk hebben

distinct

Legacy Member
ah, de general lee. :p is al een tijdje bekent die wagen. heeft normaal gezien rond de 600~650 pk

Ch@rliE

Legacy Member
Zo een laweid jong!
Maakt lijk een jet geluid!

Da is van den turbo zeker?

«Vision»

Legacy Member
Ch@rliE zei:
Denk niet dat je daar aan denkt alst het zover is e :p
Toch normaal da ge op rem gaat staan en uw stuur overgooit!µ
Da is gwn de normale reactie van een mens

In panieksituatie op de baan toch he

Tja zo ben ik in de sneeuw ook es een keer rondgegaan en ik reed maar 40 ofzo. Gewoon iets te fel geremt ik voel men achterste gaan. Ik stuur tegen maar ik vergat van men rem te gaan en hop 360° gelukkig was ik toen van die ijsplek af onder de sneeuw en kon ik terug tegensturen om hem uit de gracht te houden. Nog geen half uur later stak daar een volvo in de gracht.

Ge moet gewoon de tijd hebben om eraan te kunnen denken. In droog weer eens alles moeten toekloppen en toen heb ik wel pompend geremt en ben ik niet rond gegaan.

GlEnN_87

Legacy Member
Kwertie zei:
Heeft hij zélf al gedaan met de Corsa van zijn pa :tongue: als 't op hele korte stukjes/momenten zijn zal je er wss de tijd ni voor hebben om daaraan te denken, maar van hem was't wel een langer stukje ;)

Als trouwe Audi80-rijder post ik even dit filmke, vooral de laatste 40sec zijn wel .. :p je ziet niks meer van de auto:
http://www.youtube.com/watch?v=_Dfz-FJlRcM
volgens één van die posters zou die 750pk hebben

Als Audi-80 rijder ken je de Audi S2 dan ook wel? Die motor in de general lee is namelijk dezelfde als in de S2.

GlEnN_87

Legacy Member
Kwertie zei:
'k moest idd ff zien welkeen da just was, maar het filmke da jij toont is de carrosserie van een audi 80 B4 break, maar dan met een s2 motor toch eh? :)

een 'gewone' S2 is zoiets -> had'k al vaker gezien maar 'k wist nooit welk model dat dan juist was, bij deze leer'k ook weer bij ;)

Je hebt de S2 in een avant (audi 80 avant), een coupe (diegene van op je foto) en in een berline (audi 80 berline). De berline is de zeldzaamste van allemaal...

Ch@rliE

Legacy Member
die Hollanders blijven toch grappig!

"met die andere auto's op de baan blijft het toch wel link"!

:rofl: :rofl:

nTFs

Legacy Member
CAS zei:
Is dat verkrijgbaar met ondertiteling? Want ik versta niks van wat die gast zegt :confused:

Dieje Kerel spreekt gewoon Nederlands.
Wat valt daar niet aan te verstaan..

Ontopic : 530 pk blijft idd link in zo een wagen.

Coolguy

Legacy Member
nTFs zei:
Dieje Kerel spreekt gewoon Nederlands.
Wat valt daar niet aan te verstaan..

Ontopic : 530 pk blijft idd link in zo een wagen.

Als ze al West-Vlamingen ondertitelen mogen ze die Nederlander ook ondertitelen.

@silent_spring@

Legacy Member
Coolguy zei:
Als ze al West-Vlamingen ondertitelen mogen ze die Nederlander ook ondertitelen.

hij is wel best verstaanbaar hoor, alleen als ze teveel andere geluiden laten horen verstaat ge niet zoveel van z'n Hollands Nederlands.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan