Kwertie
Legacy Member
Ch@rliE zei:Denk niet dat je daar aan denkt alst het zover is e
Toch normaal da ge op rem gaat staan en uw stuur overgooit!µ
Da is gwn de normale reactie van een mens
In panieksituatie op de baan toch he
Heeft hij zélf al gedaan met de Corsa van zijn pa
als 't op hele korte stukjes/momenten zijn zal je er wss de tijd ni voor hebben om daaraan te denken, maar van hem was't wel een langer stukje 
Als trouwe Audi80-rijder post ik even dit filmke, vooral de laatste 40sec zijn wel ..
je ziet niks meer van de auto:http://www.youtube.com/watch?v=_Dfz-FJlRcM
volgens één van die posters zou die 750pk hebben


