[Az3r];8166885 zei:
Hij spreekt zijn eigen wel enorm tegen hé.
Eerst zegt hij 7sec voor 1/4 mijl en nog steeds op de baan kunnen rijden gelijk nen normale auto. En daarna zegt hij dat em nu op 1000pk staat omdat het anders niet te doen is op de baan. Met 'slechts' 1000pk geraakt ge nie onder de 7 sec hoor.
Ge kunt in het begin ook zien hoe gemakkelijk het in bij die Amerikanen, plaats met hopen onder de motorkap (die er niet is

). Steek eens een turbo in een Jap en Europeaan, ge zult sebiet zien da het vreselijk nipt wordt en ge de uitlaatbuizen enorm moet omleggen. Maar daar hebbe ze plek genoem om simpele rechte buisjes te leggen
Daarmee wil ik nie zeggen dat ik het nie wijs vind ze

Wel jammer van den automatic, maar ja, ze hebben wss nog geen boites die zo veel kracht aankunnen. Een torque converter verliest veel en buffert de koppelpieken weg.