Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
Zwijg er mij van, voor de eerste keer in (ongeveer) 2 jaar weer eens meegereden met mijn moeder. AAAARGGHHHHHH :cry: Arme auto, passagiers, andere weggebruikers, voetpaden,...
En het ergste van al is dat zij vindt dat ze het goed doet, want tenslotte heeft ze mij en mijn zus ook leren rijden. En wij doen het goed (is door mijn pa dan wel :p )

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Zwijg er mij van, voor de eerste keer in (ongeveer) 2 jaar weer eens meegereden met mijn moeder. AAAARGGHHHHHH :cry: Arme auto, passagiers, andere weggebruikers, voetpaden,...
En het ergste van al is dat zij vindt dat ze het goed doet, want tenslotte heeft ze mij en mijn zus ook leren rijden. En wij doen het goed (is door mijn pa dan wel :p )

Rond een uur of 13:30 a 13:40??? Op het kruispunt voorbij die carwash? Ik zweerde dat ik je daar zag met een madam achter't stuur :p

In de astra.

Coolguy

Legacy Member
Butaangas erin doen en fikken maar.
Wordt Clarkson aangeleerd in Motorworld Iceland :)

Mr Syphon

Legacy Member
zou sjiek zijn als der iemand in de auto zat want zie ni bepaald iemand zitten :p of kijk ik scheel ?

Soundstorm

Legacy Member
Mr Syphon zei:
zou sjiek zijn als der iemand in de auto zat want zie ni bepaald iemand zitten :p of kijk ik scheel ?
Idd, of daar nu iemand inzit of nie, een geluidje kunde daar altijd over zetten, zeker als de auto gewoon stilstaat.
Denk trouwens ook dat een auto met zo een geluid wel wat beweegt tijdens het revven.

Soundstorm

Legacy Member
BMW lover zei:
tis maar ne r33 of 32 ook he + ik denk dat die skyline achteraf rustig kan naar huis rijden terwijl de corsa eerst op een remorque zal moeten
Doet da er toe? Ze zijn beide op circuit, en daar houden ze hun race. De Corsa wint. De Corsa is mss wel volledig omgebouwd om alleen op circuit te rijden en als ge de Skyline zou ombouwen zou de Skyline winnen. Maar de Skyline is niet omgebouwd, want hij wil nog naar huis kunnen rijden.

Tis trouwens nen genen Opel hé, stuurke staat rechts ;)

Foose

Legacy Member
Soundstorm zei:
Idd, of daar nu iemand inzit of nie, een geluidje kunde daar altijd over zetten, zeker als de auto gewoon stilstaat.
Denk trouwens ook dat een auto met zo een geluid wel wat beweegt tijdens het revven.

Idd, bij nader inzien...

@Sound: Ne Vauxhall dan :p

Soundstorm

Legacy Member
dragjeh zei:
Idd, bij nader inzien...

@Sound: Ne Vauxhall dan :p
Kga da ook eens doen, zo'n filmke maken, dan kan iddereen zien dat ik wel effectief een stage 7 getunede Astra heb!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan