ComputerVISTA
Legacy Member
Terror Factor zei:# 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)[6]
# 1.18:3 - Bugatti Veyron
lightweight kicked ass.
1:06.1 zelfuitgevonden auto
1:17.9 koekedoos op wielen
1:18.3 bugatti
Power > gewicht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terror Factor zei:# 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)[6]
# 1.18:3 - Bugatti Veyron
lightweight kicked ass.
impressiveTekkaBlade zei:33 pk, 250 cc... Oh yeah![]()

aah, ge zat gewoon maar te zeverenComputerVISTA zei:1:06.1 zelfuitgevonden auto
1:17.9 koekedoos op wielen
1:18.3 bugatti
Power > gewicht

ComputerVISTA zei:

den-kimi zei:grappig dat er nog altijd mensen zijn die blijven geloven in het RS-sprookje.
als ik afga op alles wat ik al gehoord en gezien heb van die RS is het eigenlijk een grote miskleun, hij is gewoon te zwaar en kan gewoon niet snel genoeg door de bochten. hij kan op circuit niet mee met een R26R, hoewel die 50pk minder heeft. hij kan zelfs niet wegrijden van een clio RS hoewel die 100pk minder heeft. en dat is dan nog in droge condities, in de regen gaat hij nog slechter presteren.
ik verwacht dan ook dat ze binnenkort een sport-versie gaan uitbrengen die 2 of 300kg minder weegt, want het heeft geen zin om een auto met 300pk uit te brengen als die maar even snel gaat als een auto met 200pk
en btw: zo'n wagen koopt ge niet om op het rechte stuk weg te rijden, zo'n wagen koopt ge om snel door de bocht te gaan. het is dus niet meer dan logisch dat de presentatoren er commentaar op geven dat de rs niet kan wegrijden omdat hij te traag is in de bochten.

. Ik zeg het nog is, geef de RS de vermageringskuur van de Megane en je hebt een wagen met nog meer performance, die hij zeker op de baan kan zetten (is trouwens meermaals herhaald door heel de vakpers dat hij zelfs nu al die 300pk effectief zeer goed op de baan zet). Die zure smoel van die griet met haar strakke kont!ComputerVISTA zei:

ComputerVISTA zei:
ComputerVISTA zei:


ComputerVISTA zei:

Zondag 05 juli 2009ComputerVISTA zei:
Stancke zei:Dat trekt eigenlijk nog goed door precies?


ik weet dat het moeilijk is om het toe te geven na al van voor de lancering beweert te hebben dat hij sneller ging zijn dan alle eventuele concurrenten. maar zelfs als liefhebber zou ge toch al moeten gezien hebben dat moest hij ook maar 200 of 250 gehad hebben zoals zijn concurrenten, dat die hem dan-inf- zei:Ik begrijp u, het is speciaal voor u dat ik zon posts schrijf, omdat ik weet dat mensen zoals jij die reviews zo interpreteren. Het grappige is dat als volgens u dergelijke manier van testen gefundeerde resultaten afleverd, dat wilt zeggen dat een RS evensnel is als zo'n skyline GT-R, ahja, want die hebben ze dan ook teveel power gegeven
...
Vind uw post wel wat triestig. Ik probeer altijd objectief te zijn en ondanks eigen merkliefde (Ford) ook zeker met alle andere merken rekening te houden en al de goede punten ook zeker te zien (zie oa post hierboven). Een nuchtere kijk die jij blijkbaar van geen kanten bezit, en het blijkbaar onmiddellijk gepast vind om met modder te gooien en grote afbrekende woorden te gebruiken terwijl die zeker niet van tel zijn. Veel grote praat en geflame met eigenlijk geen inhoud, AKA fanboy-internetheld-stijl, knap hoor.