Katoom
Legacy Member
KippenvelDestroyer zei:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KippenvelDestroyer zei:

DD
, stelt eigenlijk nie veel voor, maar vond het wel es grappig.
i was likeLinckxs zei:twee zelfgemaakte filmkes, stelt eigenlijk nie veel voor, maar vond het wel es grappig.
camera hing om nek dus schokt wat, moet eens betere maken
YouTube - scheurijzer 1
YouTube - scheurijzer 2

), net zoals een RS niet in de league zit van zo een Skyline GT-R, noem een koe een koe.

Terror Factor zei:power>all
lightweight>power
dus
lightweight>all
En dat is correct!
# 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)[6]ComputerVISTA zei:Zeker niet daar power eerst > all was kan er niks meer beter zijn!
Dat is correct!
Terror Factor zei:# 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)[6]
# 1.18:3 - Bugatti Veyron
lightweight kicked ass.

-inf- zei:Absoluut, maar power, cilinderinhoud en consoorten is het equivalent van penislengte voor sommigen hier opt forum![]()

grappig dat er nog altijd mensen zijn die blijven geloven in het RS-sprookje.-inf- zei:Grappig dat er nu mensen zijn die denken dat die clio beter is. Dezelvde mensen hebben ook de RS tegen de Skyline GTR gezet op de baan, en vonden ook dat omdat "hij kan volgen in de bochten", er sprake is van "betere koop". Wat ongeveer een even absurde subjectieve vergelijking is als dit. Als je 2 wagens wilt vergelijken doe het dan op track en vergelijk laptimes, dat is de enige puurste vorm van performance vergelijking, niet "ja maar kijk ik kom nu dichter, ah maar nu is hij weer weg omdat het rechte baan is"... absurd imo.
Maakt wel niet dat die clio niet zeer interessant is, dat is hij zeker wel, zeer goed en volledig pakket voor geen geld (zeker cup versie). Moest ik nog altijd op de markt zitten in dit segment zou ik zeker voor die clio gaan. Maar komaan mensen, in dezelvde league als een RS zit dat niet hoor (kan ik bv evengoed bij de Fiesta ST blijven), net zoals een RS niet in de league zit van zo een Skyline GT-R, noem een koe een koe.