denkimi
Legacy Member
YouTube - 2009 08 23 Kanegem caravancross
zo heeft mijn fiesta toch nog een mooi einde gekregen
hoewel, behalve wat builen, een kapotte stabilisatorstang vanachter, een platte band en een lekke remleiding is hij eigenlijk technisch nog perfect in orde.
als er hem iemand wil hebben mag hij er altijd achter komen.
zo heeft mijn fiesta toch nog een mooi einde gekregen
hoewel, behalve wat builen, een kapotte stabilisatorstang vanachter, een platte band en een lekke remleiding is hij eigenlijk technisch nog perfect in orde.
als er hem iemand wil hebben mag hij er altijd achter komen.
.
.
ben er die dag ook bijna af gegaan =D 'k had den jump gepakt (bocht naam vergeten) zo op die plek waar je net voor een bocht naar rechts zo een mega dip hebt in het asfalt, maar 'k had m'n rem nog ingedrukt gehouden
.

Beseft die nu zelf niet dat em verkeerd bezig is?


