BlueSkyraider
Legacy Member
ComputerVISTA zei:
@ Clarkson zijn reacties iedere keer da vrouwmens ertussen komt 
En als em vanachter in die Micra zit doet hij mij denken aan u

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:
@ Clarkson zijn reacties iedere keer da vrouwmens ertussen komt 


sinki zei:Foutmarge is op sommige stukken wel extreem klein![]()


128MB zei:
stupid_noob zei:onlangs nurburgringfilmpje van vorig jaar teruggevonden
let vooral op de muziek die speelt in de auto
Nurburgring 21-09-2008 on Vimeo
xD zalig aant meefluiten :') en dan die banden: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistupid_noob zei:onlangs nurburgringfilmpje van vorig jaar teruggevonden
let vooral op de muziek die speelt in de auto
Nurburgring 21-09-2008 on Vimeo
stupid_noob zei:onlangs nurburgringfilmpje van vorig jaar teruggevonden
let vooral op de muziek die speelt in de auto
Nurburgring 21-09-2008 on Vimeo

den-kimi zei:
+ hij rijdt met een bora 90 pk , verwacht iemand dat die snel gaat?-inf- zei:Katie Tunstall
De chauffeur is zeker een 1st timer?
Destroyer zei:+ hij rijdt met een bora 90 pk , verwacht iemand dat die snel gaat?
YouTube - Nordschleife Nürburgring, Golf v 1.9 TDI Trendline completely 100% stock, lap #8(ever)
.
.JetSetRadio zei:
, kunde evengoed voor een M3 gaan.ComputerVISTA zei:Jetset, mat wat reed gij nu ook alweer?

-inf- zei:Katie Tunstall
De chauffeur is zeker een 1st timer?

