Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Daarstraks nog zo eentje zien vertrekken op school, heeft zo'n speciaal geluid dat ge nergens anders tegenkomt :love:.

Enkele dagen geleden trouwens 2 originele Fiat 500's (aka cinquento) tegengekomen: dat is echt zó klein hè, ik vraag mij af of ge daar deftig met 2 kunt inziten :).

eXoz

Legacy Member
lol da is toch geen A1? Da moe nog uitkomen naar mijn weten. Da is nen A4 cabrio denkik.

Soundstorm

Legacy Member
Waarom zou ge nu zo nen auto uit USA laten overkomen?? :s

A1 is pas voor begin volgend jaar.

Kwertie

Legacy Member
Nu ben ik toch wel ontgoocheld.... :sad:
Deuh dak het ook maar dwaas vind en deuh dat het geen A1 is, daarom net dat ik die link hier post eh ....

SpeedFreak.be

Legacy Member
Lol er is nog veel meer mis op kazapa is het een A1 op de site zelf (usa site) staat hij wel goed (A4) maar ligt er ineens een 3.0 V8 in die gasten zijn gewoon te erg voor woorden ze kennen de modellen niet en ze kennen blijkbaar het verschil ook niet tussen een V6 en een V8. :cry:

Ironpole

Legacy Member
Ik heb bij m'n nonkel in de Mitsubishi garage een BMW E39 Alpina zien staan. Nogal raar dat er 'n BMW staat, maar die komt van de garage ertegenover. De motor lag er wat bizar bij, blijkbaar was er iets misgelopen bij reparaties en totdat de rechtzaak afgelopen is staat hij daar.
Dat was echt de vetste BMW die ik ooit had gezien, die velgen waren echt über stoer.

jvc

Legacy Member
Ironpole zei:
Ik heb bij m'n nonkel in de Mitsubishi garage een BMW E39 Alpina zien staan. Nogal raar dat er 'n BMW staat, maar die komt van de garage ertegenover. De motor lag er wat bizar bij, blijkbaar was er iets misgelopen bij reparaties en totdat de rechtzaak afgelopen is staat hij daar.
Dat was echt de vetste BMW die ik ooit had gezien, die velgen waren echt über stoer.

deze velgen?:
http://image.rakuten.co.jp/garagecurrent/cabinet/car6/99y-alpina-b10-008.jpg
vind ik ook wel vette velgen, gaan al een tijdje mee :)

citrofenwick

Legacy Member
johan tb zei:
Lol er is nog veel meer mis op kazapa is het een A1 op de site zelf (usa site) staat hij wel goed (A4) maar ligt er ineens een 3.0 V8 in die gasten zijn gewoon te erg voor woorden ze kennen de modellen niet en ze kennen blijkbaar het verschil ook niet tussen een V6 en een V8. :cry:
zal wel typo zijn ofzo want op het kofferdeksel kunt ge het duidelijk lezen :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
citrofenwick zei:
zal wel typo zijn ofzo want op het kofferdeksel kunt ge het duidelijk lezen :p

Veel vertrouwen heb ik toch niet in die gasten als ze niet eens weten wat ze verkopen. :D

Soundstorm

Legacy Member
johan tb zei:
Als er nu een Ferrari motor in zou liggen......... maar ik heb nog nooit van een 1600 cc Ferrari motor gehoord. :p
Ze hebben toch nen ganse hoop van die kleine motorkes ook ze. F1 van vroeger en zo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan