[B]Rocketeer
Legacy Member
RuffRyder3600 zei:Hoe valt da mee int verkeer? geen last bij inhaal manoeuvres ofzo?
Geen idee

Heb er in totaal maar een 15-20min mee gereden.
Gewoon rijden valt heel goed mee.
Inhalen hebbek toen ni moeten doen, ma das afstand nemen, versnelling lager en turbo laten opkomen hé



. Een X-plaat kan toch niet als oldtimer ingeschreven worden? Soit... auto ziet er redelijk uit, al mag er wel meer uitleg en wat betere pics bijstaan


(