Archief - De "kijk-wat er te koop staat" thread - Deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik ben toevallig ook op die advertentie gekomen (paar dagen geleden al dacht ik?) maar ben toch voor een 1 serie gegaan! Maar idd zeer dikke bak!

-TC-

Legacy Member
ILIQUID zei:

WTf elke keer als ik op uw link klik dan komt deze advertentie :S
eteva6es.jpg

ComputerVISTA

Legacy Member
Als die motor en onderstel regelmatig hun onderhoud gehad hebben zie ik niet in waarom die plots zo'n groot onderhoud nodig heeft, kan goed zijn dat daar niks op aan te merken is.

Ik vind het een faire prijs. Zou het er wel niet aan geven want buiten 4 elentrieke ruiten heeft hij niet veel opties.

En ook een lelijk stel namaak amg penta's precies :/

ComputerVISTA

Legacy Member
2s2k zei:

Ik kan u alvast melden dat ze zeer leuk rijden, voor 850 euro een paar maand geleden een exemplaar 16v zonder turbo gekocht en zeer content van. Heeft 220.000 km nu.

Ik verschiet er telkens van hoe neig die kar als een diesel rijdt, en daarmee bedoel ik niet het geluid of na 4000 toeren gedaan hebben met zingen maar aan 45 a 50 per uur in 5de zetten aan 1000 toeren en het karretje pakt perfect op en is ermee weg zonder zo goed als stil te vallen. Kunt eigenlijk tot 800 toeren laten zakken.

Ik rijd met die kar bijna altijd in 5de, 1200 toeren gas geven en bam 't ding is weg. Ze houden wel niet van enorm hoge toeren en redline begint al bij 5.5K toeren. Ook oppassen voor de vitessenbak, die dingen hebben niet veel tekortkomingen maar als er een is is het de vitessenbak.

Ge gaat ze altijd een beetje horen maar als ze serieus beginnen jengelen is het vet van de soep en kunde gaan sprokkelen achter ne nieuwen. Prob is dat die krengen onder de motor zitten en dus da ganse boel er uit moet eer ge aan de vitessenbak komt.

Van roest en andere leefdtijdskwaaltjes hebben ze weinig last.

ikbenben

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik verschiet er telkens van hoe neig die kar als een diesel rijdt, en daarmee bedoel ik niet het geluid of na 4000 toeren gedaan hebben met zingen maar aan 45 a 50 per uur in 5de zetten aan 1000 toeren en het karretje pakt perfect op en is ermee weg zonder zo goed als stil te vallen. Kunt eigenlijk tot 800 toeren laten zakken.

Mijne civic heeft dit ook :). Als ik de schakelindicator zou volgen rij ik aan 50 in 6de.

sir oinksalot

Legacy Member
die 2de 900 staat al wel heel lang te koop, al kan ik het me inbeelden dat daar niet zo makkelijk een koper voor te vinden is
vette kar maar ik zou er zelf nooit het geld aan geven

ComputerVISTA

Legacy Member
ikbenben zei:
Mijne civic heeft dit ook :). Als ik de schakelindicator zou volgen rij ik aan 50 in 6de.

Ja maar deze kan het ook ipv die stomme indicators te volgen, heb ooit een focus van't werk gehad en die inducator zei dat ook, de motor had op die toeren net genoeg pit om net niet stil te vallen :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan