Archief - Zoemend geluid bij een tft-scherm.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HellCat

Legacy Member
scherm is trug naar de winkel, hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een bericht trug...

greets!

wisco

Legacy Member
ik heb een benq fp71e+ en ik hoor dat scherm alleen zoemen als mijne pc uitstaat en dicht voorover buig ;) ook als ik het scherm volledig afzet (dus niet in stand-by) dan hoor ik wa gezoem. dat schijnt normaal te zijn. ik vond dat niet normaal en heb lange tijd elke dag de stekker uit het stopkontakt getrokken. maar nu ben ik dat beu aan het worden ;)

kan dat eigenljik kwaad, elke dag alles uit het stopkontakt trekken? ik heb het dan over tv, video, pc,xbox, radio. normaal gezien trek ik alles uit als het kan onweren.

sarnath

Legacy Member
wisco zei:
kan dat eigenljik kwaad, elke dag alles uit het stopkontakt trekken? ik heb het dan over tv, video, pc,xbox, radio. normaal gezien trek ik alles uit als het kan onweren.
als ge het aparaat hebt uitgeschakeld kan dat gene kwaat :)

HellCat

Legacy Member
oké mijn scherm is trug! maar...


het is mijn scherm niet!!?? ik vraag in de winkel
"wat was nu het probleem met het scherm, en is het goed gemaakt? of is het een nieuw scherm?"

waarop ik het antwoord krijg:

"het is een ander scherm dat al gemaakt was, dat klaar stond bij de leverancier/samsung..."

toen begon ik fameus te zweten :angry:


wat aan het discussiëren geweest waarom ik mijn scherm niet trug kreeg, maar dat heeft niet geholpen. ik moest dat scherm nemen.

ik kom thuis, alles eens bekeken. alles inorde opt eerste zicht, geen krassen of vlekken... oké ff aansluiten, GVD die Dvi kabel zit er niet bij!!! geen handleiding, geen instalatie cd!!??

direct trug gebeld naar da winkel, en ze gaan dit melden bij samsung of hun leverancier (weet ik veel waar dat scherm vandaan komt)



is dit normaal ??

greets

SMa

Legacy Member
zal wel niet de eerste keer zijn dat bij een rma te weinig materiaal meegeleverd wordt

HellCat

Legacy Member
dit heeft iemand nog tegen mij gezegd:
"Ze hadden de procedure moeten uitleggen, bij de meeste levernciers krijg je een gerepareerde goede onbeschadigde monitor terug, maar vaak heb je het recht om aan te geven dat je van die mogelijkheid geen gebruik wilt maken en liever de reparatie van je eigen scherm afwacht. Voordeel van de omruil is dat je direct een scherm terugkrijgt, nadeel is je gevoel dat het niet je oorspronkelijke scherm is.

En ook slordig dat ze niet hebben aangegeven dat je je snoeren niet moest meegegeven, dit is ook vrij standaard dus had de winkel moeten weten. Ook slordig dat ze het bij de omruil niet gezien hebben."


zou er nog een manier zijn om mijn eigen scherm terug te krijgen? of zou dit "zoek" zijn?

of zouden ze het in de winkel aanvaarden dat ik het huidige gewoon naar de winkel doen en een nieuw eis?

RealFlub

Legacy Member
waarom moet je je 'eigen' scherm terug hebben?

dat heeft toch geen enkele nut? of had die een speciale kenmerk?

HellCat

Legacy Member
als je iets koopt dat bena 400€ gekost heeft, en ze komen dan af met iets dat niet van u is. en van de andere kant van belgië komt, dan denk je er wel iet van! (er staat nijvel op een plakker op de doos)

grts

RealFlub

Legacy Member
njah, als ze het zelfde product terug geven, dan is het toch in orde?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan