Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fraggie zei:als ik de install. vid. bekijk, kom je alleen maar het materiaal te kort, om die 120mm fan aan die heatsink te bevestigen
maar ik zie anders geen probs, er zal wel plaats genoeg zijn

guRuh zei:zorgt voor ne primeur en laat ons de resultaten zien zou ik zeggen![]()


Daarmee dat gij zo'n gekke clocks haalt. Kga het hier ook eens proberen ze. Zien wat dat geeft met een 120mm enermax opstr0ntj3 zei:bij mij lukt da
er gaat een 12mm op
wel langere vijzen nodig voor da door die gaatjes te krijgen, maar das normaal geen probleem
edit : de C versie van mij is ongeveer evengroot als de D, MOET gwn passe![]()
str0ntj3 zei:bij mij lukt da
er gaat een 12mm op
http://www.strontsite.com/gallery/displayimage.php?album=2&pos=28
wel langere vijzen nodig voor da door die gaatjes te krijgen, maar das normaal geen probleem
edit : de C versie van mij is ongeveer evengroot als de D, MOET gwn passe![]()
WiD26 zei:Nice en welke vga is dat en welke temps en speeds haal er zo mee?
Ah ja en kun je nog pci slots gebruiken zo?

str0ntj3 zei:op men site staat alles nog is goe uitgelegd
maar ik heb al 450Mhz gehaald (alsk begin te benchen heeft em wel fouten in scherm, artifacts dus)
438Mhz core is de waarde zonder artifacts en goeie benches
core word 43° idle en nog geen 50° stressed met ventilator op vollenbak (26dBa, 2600rpm) ventilator uit gaat em snel naar de 70° idle
ventilator op laagste is da rond de 50-60° en de andere standen daartussen blijft da schommelen...
www.strontsite.com , bij overclocking en bij men screens ziede verschillende settings nog enz. als ge nog iets wil weten ask![]()
str0ntj3 zei:audigy gaat er zeker nog in, kwil ze wel is passe kheb 1 liggen
kgebruik ze alleen nie
en derbij steekt u grootste kaart onderaan
en ge gaat zo hoger (bv een netwerkkaart)
zo zit da bij mij ook![]()
no problemWiD26 zei:Ja ik heb nu al je foto's gezien en het onderste pci slot is nog volledig vrij :applause: .
Bedankt voor de info![]()
veel succes nog :applause: