Archief - Zalman ZM80D-hp

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WiD26

Legacy Member
Ik heb dus een ZM80D-HP besteld,nu wou ik daar een 120mm fan opzetten maar ik vroeg me af iemand dat al geprobeert heeft.
Heeft het veel effect op de temp en kan je nog een pci slot gebruiken?

guRuh

Legacy Member
daar past imo alleen nen zm-op1 ofzo op
das ne 80 mm slim fan

met de fan ligt het 10 graden lager dan zonder fan

Fraggie

Legacy Member
als ik de install. vid. bekijk, kom je alleen maar het materiaal te kort, om die 120mm fan aan die heatsink te bevestigen
maar ik zie anders geen probs, er zal wel plaats genoeg zijn

WiD26

Legacy Member
Fraggie zei:
als ik de install. vid. bekijk, kom je alleen maar het materiaal te kort, om die 120mm fan aan die heatsink te bevestigen
maar ik zie anders geen probs, er zal wel plaats genoeg zijn

Ja dat heb ik ook gezien maar ben van plan een beugeltje te maken voor het er op te krijgen :)

guRuh

Legacy Member
zorgt voor ne primeur en laat ons de resultaten zien zou ik zeggen :niceone:

WiD26

Legacy Member
guRuh zei:
zorgt voor ne primeur en laat ons de resultaten zien zou ik zeggen :niceone:

Als ik het gefixd krijg zal ik er foto's van nemen.
Zal wel pas op het einde van deze week zijn,alleen moet je me eens vertellen hoe ik foto's upload naar het forum want daar heb ik gene kaas van gegeten?

guRuh

Legacy Member
webspace te pakken zien te krijgen, naar daar uploaden, en de link posten

Father Goose

Legacy Member
str0ntj3 zei:
bij mij lukt da
er gaat een 12mm op
wel langere vijzen nodig voor da door die gaatjes te krijgen, maar das normaal geen probleem :)

edit : de C versie van mij is ongeveer evengroot als de D, MOET gwn passe :)
Daarmee dat gij zo'n gekke clocks haalt. Kga het hier ook eens proberen ze. Zien wat dat geeft met een 120mm enermax op

str0ntj3

Legacy Member
WiD26 zei:
Nice en welke vga is dat en welke temps en speeds haal er zo mee?

Ah ja en kun je nog pci slots gebruiken zo?

op men site staat alles nog is goe uitgelegd
maar ik heb al 450Mhz gehaald (alsk begin te benchen heeft em wel fouten in scherm, artifacts dus)
438Mhz core is de waarde zonder artifacts en goeie benches
core word 43° idle en nog geen 50° stressed met ventilator op vollenbak (26dBa, 2600rpm) ventilator uit gaat em snel naar de 70° idle
ventilator op laagste is da rond de 50-60° en de andere standen daartussen blijft da schommelen...

www.strontsite.com , bij overclocking en bij men screens ziede verschillende settings nog enz. als ge nog iets wil weten ask :)

WiD26

Legacy Member
str0ntj3 zei:
op men site staat alles nog is goe uitgelegd
maar ik heb al 450Mhz gehaald (alsk begin te benchen heeft em wel fouten in scherm, artifacts dus)
438Mhz core is de waarde zonder artifacts en goeie benches
core word 43° idle en nog geen 50° stressed met ventilator op vollenbak (26dBa, 2600rpm) ventilator uit gaat em snel naar de 70° idle
ventilator op laagste is da rond de 50-60° en de andere standen daartussen blijft da schommelen...

www.strontsite.com , bij overclocking en bij men screens ziede verschillende settings nog enz. als ge nog iets wil weten ask :)

Is dat een geluids kaart wat er nog in dat pci slot zit (en welk merk),want ik wil ook in de toekomst een soundblaster audigy ls bijstekken en was eigenlijk bang dat dit niet meer zou lukken door die grote fan?

str0ntj3

Legacy Member
audigy gaat er zeker nog in, kwil ze wel is passe kheb 1 liggen
kgebruik ze alleen nie
en derbij steekt u grootste kaart onderaan
en ge gaat zo hoger (bv een netwerkkaart)
zo zit da bij mij ook :)

WiD26

Legacy Member
str0ntj3 zei:
audigy gaat er zeker nog in, kwil ze wel is passe kheb 1 liggen
kgebruik ze alleen nie
en derbij steekt u grootste kaart onderaan
en ge gaat zo hoger (bv een netwerkkaart)
zo zit da bij mij ook :)

Ja ik heb nu al je foto's gezien en het onderste pci slot is nog volledig vrij :applause: .
Bedankt voor de info :niceone:

str0ntj3

Legacy Member
WiD26 zei:
Ja ik heb nu al je foto's gezien en het onderste pci slot is nog volledig vrij :applause: .
Bedankt voor de info :niceone:
no problem :) veel succes nog :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan