RpR
Legacy Member
COPS speelt zich af in Amerika. Hier is dit niet toegelaten. In Amerika mogen vrouwelijk agenten zich ook voor doen als hoeren om iemand te arresteren.AccuCore zei:die laptop da klopt wel..... MAAR ooit het programma COPS op kanaal2 gezien? da ze die fiets in die koffer van die auto steken(koffer staat dan open omdat fiets er ni inkan) en dan natuurlijk zetten ze die auto in achterbuurten waar die zoizo gepikt word.....de mensen die die pikken vliegen daar den bak voor in WANT die fiets is meestal van een duur merk(mercedes meestal)en meer dan 2500euro waard waardoor het "GRANT THEFT AUTO" word!da vind ik schandalig
mja sorry voor de offtopic maar vind dit gewoon ni kunnen
ontopic: wat is de reden trouwens dat hij zelf geen i-net neemt?
het is trouwens diefstal! vergelijk het met dit:
-ik heb aan mijn voorgevel een kleine waterkraan staan(makkelijk om auto te wassen voor de deur) als mijn buur daar elke nacht 5emmers afhaalt is hij toch ook strafbaar?ook al is mijn kraan niet beveiligt
![]()
Op het algemeen onderwerp mag je dus inderdaad niet surfen op een onbeveiligd netwerk. Zelfde met de deur van uw huis open laten. Dan mogen ze nog niet binnen komen.

) als mijn buur daar elke nacht 5emmers afhaalt is hij toch ook strafbaar?ook al is mijn kraan niet beveiligt
heb ooit eens horen zeggen dat je da bedrag in het wetboek MAAL X moest doen maar weet nimeer hoeveel 
