lizzardking
Legacy Member
Oke mijn broer woont samen met zijn vriendin maar die hebben nog geen internet.
Maar wat blijkt dat de psp internet signaal opvangt van de buren.
Deze verbinding is niet beveiligt maar het signaal is slechts rond de 10% of soms dan gewoon niets.
Mijn broer vroeg me of er nu geen apparaat zou bestaan om dit signaal beter te ontvangen.
Ik dacht om eventueel een soort netwerkkaart in je pc stoppen die het signaal ontvangt en wanneer hij met zijn pc op internet zit deze dan te versturen naar de psp DMV de thrustmaster USB stick.
Anyway, laat me iets weten wat jij er van denkt.
Maar wat blijkt dat de psp internet signaal opvangt van de buren.
Deze verbinding is niet beveiligt maar het signaal is slechts rond de 10% of soms dan gewoon niets.
Mijn broer vroeg me of er nu geen apparaat zou bestaan om dit signaal beter te ontvangen.
Ik dacht om eventueel een soort netwerkkaart in je pc stoppen die het signaal ontvangt en wanneer hij met zijn pc op internet zit deze dan te versturen naar de psp DMV de thrustmaster USB stick.
Anyway, laat me iets weten wat jij er van denkt.



) als mijn buur daar elke nacht 5emmers afhaalt is hij toch ook strafbaar?ook al is mijn kraan niet beveiligt