Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. En de kracht van die 1mb cache kan je duidelijk zien in 3dmark01. (je moet maar eens opzoeken op de ORB). En nog een voordeel is dat je bij een CH bijna zeker bent van een degelijk mem. controler.
Fr@gsta zei:bah s754 met DFI UT borden zijn überfun.
Ik heb ook mijn twijfels bij nForce4 en s939, gaat prolly niet langer dan 6maand meegaan eer ze weer met een ander moederbord of socket afkomen.
toch geef ik hem gelijk, maar dan wel dat binnen een 6-tal maanden de FX idd betaalbaar zal zijnFr@gsta zei:Wakker worden xyus89, hardware wereld evolueert overdreven snel sinds de 1Ghz kaap is behaalt. Binnen 2 jaar vindt gij geen FX meer, mss tweehands wel.
De gewone Northwood C en Prescott zijn nu al veel minder verkrijgbaar sinds de komst van LGA 775. Dit is nog geen half jaar geleden. Snapt ge het plaatje?


Kwertie zei:toch geef ik hem gelijk, maar dan wel dat binnen een 6-tal maanden de FX idd betaalbaar zal zijn
ik zal binnenkort ook voor de S939 gaan, met deze gedachte in het achterhoofd!![]()
het rijtje van goed naar -minder goed- (want slecht kan je een a64 normaal niet noemen)
Winchester (S939)
Clawhammer (S754 1Mb)
Newcastle (S754 512kb)
Als ik me niet vergis is de prestatiewinst tussen nForce 3 <> nForce 4 nihil, met het verschil dat een nForce 4 wel PCI Express heeft, de NF3 is met AGP.
Prijs/kwaliteit heb ik gekozen voor da Asus A8V Deluxe met S939 en SATA/PATA raid![]()
Dei Infitiator zei:Betaalbaar?die dingen zullen nooit betaalbaar worden...De FX 51 staat nog steeds zo'n 500€ad:
Dei Infitiator zei:dat kan....ahoewel die bij hofline op de site staat ....![]()