Ook afhankelijk van je writer.
Ik heb de nec 3500.
En gebruik voor DVD-r: platinum 8x die ik schrijf aan 4x
Voor DVD+R Verbatim 8x die ik eveneens aan 4x schrijf.
Voor beide nog geen problemen ondervonden noch tijdens het branden noch tijdens het afspelen.
De Verbatims zien er eigenlijk wel beter uit van afwerking. Bv een spindel platinum, de onderste disc staat vol met vingerafdrukken en soms zelf kleine krasjes !
Heb daar dan maar zo een doorzichtige disc onder gelegd van in het begin zodat het niet zou verergeren.