GrAmLin
Legacy Member
Jeep
3 maand geleden had ik eens SWISSTEC DVD+R's gekocht! ze waren nog redelijk duur, kdenk 59 euro voor 25 (in de GB). Van die 25 zijn er maar 15 goed geschreven. Nu 3 maand later test ik die dvds nog eens en geen enkelen werkt nog.
Aan wat kan dat liggen?
Op internet heb ik al een gekeken en er zijn enorm veel mensen die problemen hebben met dit merk.
Als er mensen zijn die ook met dit merk branden, best eens checken na een maand of 3!
Je kan niets zien aan de dvd zelf, geen krasje. Maar gewoon data weg.
Zijn er hier mensen die al met dit merk gebrand hebben en tevreden over zijn?
O ja, ze verkopen dag van vandaag dat maerk nog altijd (in die gb) schandalig.
Groeten
3 maand geleden had ik eens SWISSTEC DVD+R's gekocht! ze waren nog redelijk duur, kdenk 59 euro voor 25 (in de GB). Van die 25 zijn er maar 15 goed geschreven. Nu 3 maand later test ik die dvds nog eens en geen enkelen werkt nog.
Aan wat kan dat liggen?
Op internet heb ik al een gekeken en er zijn enorm veel mensen die problemen hebben met dit merk.
Als er mensen zijn die ook met dit merk branden, best eens checken na een maand of 3!
Je kan niets zien aan de dvd zelf, geen krasje. Maar gewoon data weg.
Zijn er hier mensen die al met dit merk gebrand hebben en tevreden over zijn?
O ja, ze verkopen dag van vandaag dat maerk nog altijd (in die gb) schandalig.
Groeten