Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lol
Ik ken dat gevoel. In je eerste bericht staat dat het rpm van je fans zodanig laag waren dat je een foutmelding kreeg. Ik snap dan ook niet goed dat je ineens last had van storend geluid van je fansKwil echt die pc door het raam zwiere momenteel
Misschien kan je proberen je mobo in RMA te sturen want het lijkt erop dat die Bios flashpoging mislukt is 

Sgt.Makaveli zei:Jow alex maat
Ik heb een tutorial gevolgd om te overclocken tot 4ghz, gwn om eens te zien of da makkelyk is... Maar aangezien ik een blauwe scherm kreeg heb ik de bios gereset (terug nr standaard instellinge) en niet meer overclockt
Kheb ook wel 1x geprobeerd die automatische overclock switch op de mobo uitgetest en toen ging da op 4,3 ghz jah
Ma meer heb ik ni gedaan ze omdak probleme kreeg met die pc zoals k hierbove heb beschreve
Vandaag mobo en cpu ingeleverd in alternate, hoewel ik geen probleme zag kwa geboge pinnekes op mobo of cpu (ook die meneer vn klanteservice merkte geen gebreke eraan)
Tkan dus zyn door een slechte bios flash mss