Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah right ...nazaar zei:zoland uw temps niet te hoog worden, kunt ge uwe vcore zo hoog zetten als ge wilt
Cranox zei:Yeah right ...
Als ik u mag geloven kan ik 3v op mijn cpu zetten dit gekoeld door LN , cpu zal niet warm worden hoor maar hij zal het niet overleven.
Voor 24/7 is die 1.9v eigenlijk al teveel ( niet om effe tebenchen )
*zuchtVoor 24/7 is die 1.9v eigenlijk al teveel ( niet om effe tebenchen )
Als 3 man u al zegt dat 2v voor 24/7 teveel is ...wittekakker zei:*zucht
Ik denk dat ik de afgelopen week al drie keer hetzelfde moeten zeggen heb.
En dat is dus dat mijn 1700+ al zeker een jaar z'n werk doet op 2V, en dat op airkoeling. Een feit!
Is de besteMassman zei:wa zijn de beste oc'ers van die 3?
ik heb ier nen dltc3 liggen ...


Cranox zei:Is de beste
@ wittekakker , ik ga het net niet afschuimen naar bewijs hoor
Ik geef toe dat ook ik mijn oude cpu's al eens op 2.1v zette om te benchen maar dat was het dan ook.

wittekakker zei:Zet uw processor eens op 1GHz en 2V, zal dan die 2V nog altijd even slecht zijn???
Vroeger draaide er zelfs processor op meer dan 2V. Het hangt echt af van processor tot processor.
Tuurlijk deden die vroeger meer dan 2v , ier ligt nen amd k6 500 mhz die op 2.2v standaard draait.wittekakker zei:Zet uw processor eens op 1GHz en 2V, zal dan die 2V nog altijd even slecht zijn???
Vroeger draaide er zelfs processor op meer dan 2V. Het hangt echt af van processor tot processor.
